Sprekers bij Duurzame Marketing

Duurzame Marketing

23 mei 2023 van 15:00 uur 23 mei 2023 tot 18:00
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

PIM-leden kunnen kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Abena Anokyewah

    Abena Anokyewah

    Bestuurslid / Senior marketeer PIM / GVB
  2. Klaske Kruk

    Klaske Kruk

    Founder Circularities
    Klaske is oprichter van Circularities. Duurzame initiatieven blijven vaak hangen bij praten en inspireren, vindt ze. Ze is pionier op het vlak van circulaire economie heeft honderden circulaire trajecten geleid voor bedrijven en overheden. Circulaire economie is niet alleen een technologische transitie, maar vooral een menselijke transitie. Daar speelt marketing een grote rol in. Klaske is een vaak gevraagd (internationaal) spreker. Iemand die veel bijeenkomsten heeft geleid en elke keer weer iedereen met enthousiasme en nieuwe inzichten de deur uit weet te laten lopen. Zij ziet altijd mogelijkheden en concrete oplossingen en is bovenal verbindend. Klaske is daarom ook niet voor niks uitgeroepen tot Circular Hero 2021 en heeft verschillende andere prijzen gewonnen.
  3. Tijs Timmerman

    Tijs Timmerman

    Lector Marketing & Customer Experience Hogeschool van Utrecht
    Tijs Timmerman is sinds september 2020 verbonden aan Hogeschool Utrecht als Lector Marketing & Customer Experience. Voor die tijd werkte hij in de beroepspraktijk als onderzoeker en marketer. Opgeleid tot psycholoog/methodoloog begon hij zijn loopbaan in het marketingvak met promotieonderzoek naar de mentale representatie van merken in het geheugen van mensen, bij Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. In de jaren na deze promotie werkte hij achtereenvolgens voor Unilever, Philips en Heineken op internationale marketingposities, o.a. als consumer scientist, innovatiemanager, merkstrateeg en marketing capabilities manager. Zijn ervaring en expertise zit met name in de verbinding tussen enerzijds klantbehoeften en anderzijds merkpositionering en merkstrategie. Sinds 2016 is Tijs als zelfstandig merkconsultant werkzaam geweest voor diverse organisaties waaronder NS, Edelman, Booking.com, Heineken, NOC*NSF, en diverse mkb’s en start-ups. Als lector heeft hij zich het afgelopen jaar vooral gericht op onderzoek op het thema ‘Waardevolle mens & merk relaties in digitale context’, op het borgen van de strategische expertisethema’s Digitalisering en Duurzaamheid van de Hogeschool Utrecht in praktijkgericht onderzoek, en op de structurele verbinding tussen onderzoek, onderwijsinstellingen en praktijkpartners in het marketing en customer experience vakgebied.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 4 juli 2024

    Publicatie: Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement