Sprekers bij Onze Nederlandse marketing footprint

Onze Nederlandse marketing footprint

09 oktober 2018 van 17:30 uur 09 oktober 2018 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Cyriel Kortleven

    Cyriel Kortleven

    Cyriel Kortleven is internationaal spreker en auteur. Zijn levensmissie: een inspirerende boost geven aan de creatieve en ondernemende mindset van professionals in verandering. Door zijn speelse en enthousiaste levenshouding, creëert hij een open en informele sfeer in elke groep. Cyriel stimuleert mensen om hun vastgeroeste patronen te doorbreken en inspireert je om je volledig potentieel te onthullen. Cyriel heeft meer dan 15 jaar ervaring in het vakgebied van creativiteit en innovatie. Cyriel verzorgt presentaties over heel de wereld en is gemiddeld 100 dagen per jaar ‘on the road (or plane)’. Hij heeft al in meer dan 23 landen presentaties gegeven op 5 verschillende continenten. Cyriel is daarnaast auteur van verschillende boeken rondom het veranderen van mindset. Cyriel is de eerste Belgische Certified Professional Speaker (CSP).
  2. Frank Ardesch

    Frank Ardesch

    Frank is Directeur Klantinnovatie & Strategie bij de Nederlandse Spoorwegen.
  3. Joost Geurtsen

    Joost Geurtsen

    Joost Geurtsen (35) werkt vanuit Londen als global creative director op de afdeling commercial partnerships van de EndemolShine Group. Dit van oorsprong Nederlands bedrijf is de afgelopen decennia uitgegroeid tot het grootste onafhankelijke productiehuis ter wereld en legt zich toe op de productie van hoogwaardige content voor alle platformen. Dit varieert van non-scripted titels als MasterChef, Big Brother en The Island tot scripted hits als Black Mirror, Peaky Blinders en Penoza. Onder het mom van ‘think global, act local’ werkt Joost aan commerciele content proposities die de landsgrenzen overstijgen. Om in te spelen op de groeiende vraag naar hoogwaardige branded entertainment en de toenemende globalisering op het gebied van content distributie. Met een hoop liefde voor zowel nieuwe als traditionele media, gaat Joost voorop om nieuwe paden te bewandelen binnen een industrie die sowieso al constant in beweging is.
  4. Remy Ludo Gieling

    Remy Ludo Gieling

    Remy Ludo Gieling (29) is hoofdredacteur van het toonaangevende ondernemersplatform Sprout. Sprout richt zich op innovatieve, snelgroeiende ondernemers met impact. Vanuit deze rol spreekt Remy dagelijks met vernieuwers en vakexperts. Hij weet daarom als geen ander de kansen en valkuilen van ondernemerschap en heeft een helicopterview over opkomende markten en technologieën.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 4 juli 2024

    Publicatie: Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement