Tech Talk: Klantgerichter met high tech
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van Tech Talk: Klantgerichter met high tech
-
17:30 - 18:15
Inloop, buffet & VR-demo
-
18:15 - 18:30
Welkomstwoord PIM en COMM
-
18:30 - 19:00
Hoe weet ik wie jij bent, als ik je niet kan zien? (Dagmar Heijmans, Partner / Brand Strategy Director, AMP.Amsterdam)
Door Dagmar Heijmans -
19:00 - 19:30
Hoe maak je van kunstmatige intelligentie een USP? (Erik-Jan Ginjaar, Algemeen Directeur van Postillion Hotels Nederland)
Door Erik-Jan Ginjaar -
19:30 - 19:50
Pauze en VR-demo
-
19:50 - 20:20
Hoe Tele2 met Conversational Service App de klantdialoog versterkt (Bas Touw, Head of Digital B2C Tele2)
Door Bas Touw -
20:20 - 20:25
Afsluiting
-
20:25 - 21:25
Borrel
-
Van 18:30 tot 19:00
Hoe weet ik wie jij bent, als ik je niet kan zien? (Dagmar Heijmans, Partner / Brand Strategy Director, AMP.Amsterdam)
Door Dagmar HeijmansA.I., chatbots, smart speakers, big data, het is allemaal machtig mooi en super interessant maar het zijn middelen, je hebt als merk meer nodig om je boodschap over te brengen, mensen te raken, om je te onderscheiden, om herinnerd te worden. En wat raakt mensen nu meer, wat is er beter in staat om emoties en gevoelens te triggeren of herinneringen, ervaringen en beelden op te roepen dan muziek en geluid?
Aan de hand van cases, cijfers, onderzoeken en muziek zullen Joost en Dagmar van Amp.Amsterdam ons laten ervaren waarom het essentieel is voor merken om na te denken over de vraag ‘hoe klinkt mijn merk?’ Zeker nu we, met de aanstaande officiële komst van de Google Home, Alexa en Apple HomePod naar Nederland, op het punt staan om van visuele interfaces naar auditieve interfaces te gaan; hoe weet de klant dat zij met jouw merk communiceert als ze je merk niet meer ziet? -
Van 19:00 tot 19:30
Hoe maak je van kunstmatige intelligentie een USP? (Erik-Jan Ginjaar, Algemeen Directeur van Postillion Hotels Nederland)
Door Erik-Jan GinjaarDe Commerciële meerwaarde van AI zit in het gebruik en lef. Beide zijn kernwaarde van het bedrijf, maar bovenal ook nodig om te overleven in de periode tot 2025
-
Van 19:50 tot 20:20
Hoe Tele2 met Conversational Service App de klantdialoog versterkt (Bas Touw, Head of Digital B2C Tele2)
Door Bas TouwBij Tele2 willen we maar één ding, de klant de beste ervaring geven. Daarom hebben we een compleet nieuw app-landschap neergezet. Uitgaande van een conversational userinterface gevoed door een chatbot. Nu hoor je op ieder event in 2018 verhalen over chatbots. In deze techtalk hoor je hoe Tele2 dit in de praktijk gedaan heeft. En hoe we de klant centraal hielden bij dit (technische) vraagstuk. Tenslotte krijg je inzicht wat klanten in de praktijk doen, en welke feedback ze ons geven.