Tech Talk: Klantgerichter met high tech
11 september 2018
van 17:30 uur
11 september 2018
tot 21:30
Online
COMM (het nieuwe Museum voor Communicatie)
Zeestraat 82 'S-GRAVENHAGE
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Een klantgerichte organisatie worden is knap lastig, volgens Forrester slaagt slechts 13 procent erin, maar bedrijven met een obsessie voor hun klanten profiteren van de sterkste groep. Om tot die elite te behoren, moeten marketeers gebruik maken van de toverdoos der technologie.
Maar weten we welke technologie hot is, en welke not? Hoe zorgen we ervoor dat we de juiste keuzes maken, zonder te neigen naar ‘technology first’?
Deze avond staat in het teken van antwoorden op die vragen, geeft je inzichten in de trends van nu en uitzicht op de disrupties van morgen.
- Artificial intelligence
- Sound branding
- Virtual Reality
- Conversational interfaces
- Mobile
Met sprekers: Dagmar Heijmans (Partner / Brand Strategy Director, AMP.Amsterdam), Erik-Jan Ginjaar (Algemeen Directeur van Postillion Hotels Nederland) en Bas Touw (Head of Digital B2C Tele2)
Programma van Tech Talk: Klantgerichter met high tech
Op dinsdag 11 september: | |
17:30 - 18:15 | Inloop, buffet & VR-demo |
18:15 - 18:30 | Welkomstwoord PIM en COMM |
18:30 - 19:00 | Hoe weet ik wie jij bent, als ik je niet kan zien? (Dagmar Heijmans, Partner / Brand Strategy Director, AMP.Amsterdam) Door Dagmar Heijmans |
19:00 - 19:30 | Hoe maak je van kunstmatige intelligentie een USP? (Erik-Jan Ginjaar, Algemeen Directeur van Postillion Hotels Nederland) Door Erik-Jan Ginjaar |
19:30 - 19:50 | Pauze en VR-demo |
19:50 - 20:20 | Hoe Tele2 met Conversational Service App de klantdialoog versterkt (Bas Touw, Head of Digital B2C Tele2) Door Bas Touw |
20:20 - 20:25 | Afsluiting |
20:25 - 21:25 | Borrel |