Programma van Global Marketing: what’s on in the world

Global Marketing: what’s on in the world

07 mei 2018 van 17:30 uur 07 mei 2018 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Global Marketing: what’s on in the world

  1. 17:30 - 18:15

    Inloop & buffet

  2. 18:15 - 18:20

    Welkomstwoord PIM

  3. 18:20 - 18:50

    Duurzaamheidsprogramma wereldwijd positioneren: DSM insights voor marketeers (door Jacobine Das Gupta, Director Brighter Living Solutions bij DSM)

    Door Jacobine Das Gupta
    Jacobine Das Gupta
  4. 18:50 - 19:20

    Impact maken met 1 product: hoe Dance4Life miljoenen mensen bereikt (door Eveline Aendekerk, Director Dance4Life)

    Door Eveline Aendekerk
    Eveline Aendekerk
  5. 19:20 - 19:30

    Pauze

  6. 19:30 - 20:00

    Personalisatie – de beweging, de uitdagingen en de oplossingen (door Gregor Aaij, Digital Marketing Lead bij Accenture Nederland)

    Door Gregor Aaij
    Gregor Aaij
  7. 20:00 - 21:00

    Borrel

  1. Van 18:20 tot 18:50

    Duurzaamheidsprogramma wereldwijd positioneren: DSM insights voor marketeers (door Jacobine Das Gupta, Director Brighter Living Solutions bij DSM)

    Door Jacobine Das Gupta

    Jacobine Das Gupta, Director Brighter Living Solutions bij DSM neemt ons mee in hoe zij hun Brighter Living Solutions programma vormgeven en wereldwijd positioneren.

    Bij DSM wordt structureel de milieu, sociale en gezondheids impact van produkten gemeten, en nieuwe produkten ontwikkeld met duurzaamheid in het vizier. Duurzaamheid verkoopt zichzelf niet maar is vaak wél een pré - mits de klant centraal staat en de boodschap helder geformuleerd. Het komt dus aan op goede marketing, met duurzaamheid als integral onderdeel. Denk aan DSM-Niaga, Alpaflor planten extract en biogebaseerde kunststoffen. Aan de hand van voorbeelden uit verschillende industrieen. deelt Jacobine de ‘do’s’ en ‘don’ts’ voor het vermaketen van duurzame produkten.

  2. Van 18:50 tot 19:20

    Impact maken met 1 product: hoe Dance4Life miljoenen mensen bereikt (door Eveline Aendekerk, Director Dance4Life)

    Door Eveline Aendekerk

    Leer hoe Dance4Life miljoenen mensen verbindt om het grootste en snelst groeiende gezondheidsrisico voor jongeren de wereld uit te helpen: onveilige seks. Dit doen zij met een internationaal innovatief lesprogramma gegeven door jongeren: de Journey4Life. De (marketing)aanpak is zeer onderscheidend in de goede doelen wereld. Eveline Aendekerk, directeur van Dance4Life vertelt ons meer over het Dance4Life social franchise model. Daarnaast hebben zij succesvolle concepten ontwikkeld zoals het friends4Life netwerk en de Situation Room.

  3. Van 19:30 tot 20:00

    Personalisatie – de beweging, de uitdagingen en de oplossingen (door Gregor Aaij, Digital Marketing Lead bij Accenture Nederland)

    Door Gregor Aaij

    Gregor Aaij, Digital Marketing Lead bij Accenture Nederland, neemt ons mee in de wereld van personalisatie. Wat is het precies, welke uitdagingen zijn er en aan welke oplossingen kun je denken. Ook nieuwe manieren om als marketeer met personalisatie om te gaan komen aan bod. Met een blik op de wereld, deelt hij internationale cases en inzichten over personalisatie binnen en buiten onze landsgrenzen.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 4 juli 2024

    Publicatie: Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement