Jaarlijkse PIM Trendsessie 2018
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van Jaarlijkse PIM trendsessie 2018
-
17:30 - 18:15
Inloop en buffet
-
18:15 - 18:30
Welkomstwoord Michel de Bruin (Canon) en PIM (Platform Innovatie Marketing)
-
18:30 - 19:00
Niek Karsmakers (Aimforthemoon)
Door Niek Karsmakers -
19:00 - 19:30
Het PIM trendrapport 2018 deel 1 (Tracy Cheung, TrendsActive)
Door Tracy Cheung -
19:30 - 19:45
Pauze
-
19:45 - 20:15
Het PIM trendrapport 2018 deel 2 (Aljan de Boer, TrendsActive)
Door Aljan de Boer -
20:15 - 20:30
Rondvraag en afsluiting
-
De gemiddelde levensduur van organisaties is de afgelopen jaren drastisch gekelderd als gevolg van diverse culturele, technologische en bedrijfsmatige trends. Niek Karsmakers helpt met zijn bureau grote ondernemingen start-ups op te zetten. Middels methodieken, tactieken en mindsets die horen bij start-ups pilot hij nieuwe, mogelijke disruptieve startups onder de vleugels van het establishment. Tijdens zijn lezing deelt hij zijn succesverhalen en tips voor het succesvol lanceren van een start-up binnen een grote corporate.
-
Deze PIM Trendsessie legt de belangrijkste uitdagingen en ontwikkelingen van 2018 bloot en biedt marketeers handvatten om nieuwe routes naar de markt te vinden. We lanceren tijdens deze inspireerde avond de veertiende uitgave van het PIM Trendrapport. In ons nieuwe rapport onderzoeken Aljan de Boer en Tracy Cheung de samensmelting van kunstmatige intelligentie, mens en merk en vertalen ze hun bevindingen naar implicaties en adviezen voor marketeers.
-
Van 19:45 tot 20:15
Het PIM trendrapport 2018 deel 2 (Aljan de Boer, TrendsActive)
Door Aljan de BoerDeze PIM Trendsessie legt de belangrijkste uitdagingen en ontwikkelingen van 2018 bloot en biedt marketeers handvatten om nieuwe routes naar de markt te vinden. We lanceren tijdens deze inspireerde avond de veertiende uitgave van het PIM Trendrapport. In ons nieuwe rapport onderzoeken Aljan de Boer en Tracy Cheung de samensmelting van kunstmatige intelligentie, mens en merk en vertalen ze hun bevindingen naar implicaties en adviezen voor marketeers.