Ben jij klaar voor de AVG / GDPR?
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Arthur ten Have
Arthur ten Have is Product Manager bij Spotler Nederland BV. Spotler ontwikkelt en levert e-mail marketing automation software genaamd MailPlus en helpt meer dan 5.000 gebruikers om e-mail marketing en marketing automation effectief in te zetten. Arthur heeft jarenlange ervaring op het gebied van productontwikkeling en is op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen in de markt. Met zijn duidelijke productvisie en -strategie, heeft hij aan de wieg gestaan van tal van innovatieve toepassingen binnen de software, en weet hij als geen ander hoe je klantwensen en businesscases kunt vertalen in succesvolle productoplossingen. Arthur is tevens lid van de DDMA Commissie E-mail. -
Mark de Loose
Mark de Loose is een pragmatische, resultaatgerichte B2B marketing manager met een helder begrip van (toekomstige) klantbehoeften en ontwikkelingen in de markt. Hij is ervaren in marketingmanagement, business development, marktmanagement en changemanagement. Mark heeft een duidelijke focus op de executie van strategie, het transformeren van traditionele communicatie-afdelingen naar accountable lead genererende marketingafdelingen, campagne ontwikkeling en uitvoering. Mark streeft er altijd naar een optimum te creëren tussen resultaat, team en de medewerker. Succesvol management hij marketing automation initiatieven om leads te genereren. Inmiddels is hij met zijn team geruime tijd bezig om te voldoen aan de eisen die GDPR stelt aan de marketingafdeling. Hierbij worden ze ondersteund door de GDPR-consultants van Aon Global Risk Consulting. -
Matthias de Bruyne
Matthias De Bruyne is legal counsel bij DDMA. In deze functie helpt hij DDMA-leden te voldoen aan de geldende (Europese) privacywetgeving. Hij biedt juridische ondersteuning bij vraagstukken die spelen binnen marketingcampagnes en geeft advies en voorlichting over de juridische ontwikkelingen op het gebied van (onder meer) privacy, data security, telecom, reclame, kansspelen en consumentenrecht. Hierbij ligt de focus op de praktische vertaalslag van wetgeving, regels en richtlijnen naar de marketingpraktijk. -
Sjaak Schouteren
Sjaak Schouteren werkt voor Aon Nederland als Manager Cyber Risk Solution. Hij is verantwoordelijk voor het cyberteam, dat klanten helpt om zorgeloos te kunnen ondernemen. Dit doen zij door de digitale risico's in kaart te brengen, te minimaliseren en zo nodig te verzekeren. Sjaak: “Cybersecurity draait steeds meer om digitale compliance. Dat gaat verder dan alleen oplossingen voor kwetsbaarheden in ICT-systemen. Het gaat om een gestructureerde aanpak met effectieve maatregelen voor risicobeheersing én bescherming tegen de (financiële) gevolgen van cyberrisico's.”