Succes met nieuwe marketing technologieën
13 september 2016
van 17:30 uur
13 september 2016
tot 21:30
Online
IBM Nederland
Johan Huizingalaan 765 AMSTERDAM
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Jan-Maarten Plomp
Jan-Maarten Plomp is sinds 2007 mede-eigenaar van BrixCRM: belangrijke speler op de Nederlandse CRM-markt en partner van SugarCRM en IBM Marketing Cloud. Als directeur van een gedreven CRM-dienstverlener heeft Jan-Maarten een passie voor klantgericht ondernemen en voor de software die hierbij belangrijke ondersteuning biedt. Vanuit zijn kennis, expertise en ervaring vertelt hij hoe je het motto van BrixCRM “Create Happy Customers” in praktijk brengt. -
Kevin Swelsen
Kevin Swelsen is Digital Analytics en Conversie Optimalisatie Consultant bij Netprofiler. Kevin helpt diverse grote nationale en internationale organisaties met het optimaliseren van hun digitale kanalen op basis van kwalitatieve en kwantitatieve data. Kevin werkt met diverse tools zoals de Google Analytics 360 Suite, Tealium, Hotjar en Optimizel -
Priscilla Smit
Priscilla is Programma Marketeer bij Nuon en heeft als missie de transformatie naar een omnichannel en customer driven marketingorganisatie. Daarin is zij pionier binnen Nuon en is ze niet alleen bezig met challengen van de organisatie, maar realiseert ze daadwerkelijk effectieve omnichannel marketingprogramma’s met een gezonde dosis pragmatiek en creativiteit