PIM Trendrapport 2019: merkactivisme

PIM Trendrapport 2019: merkactivisme

Het PIM Trendrapport staat dit jaar in het teken van de activistische evolutie van het merk. We verkenden de drijvende krachten achter de merken die 'woke' zijn, ondersteund met data. En we laten zien wat wel en niet werkt.

Download trendrapport
PIM Trendrapport 2018: Connected society - relatie tussen mens en technologie

PIM Trendrapport 2018: Connected society - relatie tussen mens en technologie

Wie de komende jaren een sterk merk wil bouwen, moet verder kijken dan de nieuwste gadgets.
Download trendrapport
PIM Trendrapport 2017: marketing draait meer dan ooit om vertrouwen

PIM Trendrapport 2017: marketing draait meer dan ooit om vertrouwen

Marketing in onzekere tijden.
Download trendrapport
PIM Trendrapport 2016: Millenial footprint

PIM Trendrapport 2016: Millenial footprint

Hoe millenials richting geven aan marketing.
Download trendrapport