PIM podium tijdens MIE (i.s.m. MOA)
Schrijf je hier in met de speciale MOA-promotiecode PIM en kom naar het MIE
voor slechts €129,50* (reguliere prijs €149,50)
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Dit jaar geeft Ferdinand Götzen Director of Marketing & Growth bij 3D Hubs namens PIM een presentatie op het tweedaagse Marketing Insights Event (MIE). In 2020 gaat het tijdens hét grootste Marketing Insights Event op 5 en 6 februari 2020 over “It’s all about insights”. Laat je bijpraten, verrassen én inspireren. Als PIM-lid krijg je zelfs korting!
In meer dan 100 sessies, worden de belangrijkste INSIGHTS van dit moment en voor de
toekomst op het gebied van marketing, research en analytics gedeeld.
De 18e editie van hét grootste Marketing Insights Event (MIE) verwelkomt 2500 (digital) marketeers,
data-analisten, researchers en andere insights-professionals in de Jaarbeurs en de
grootste bioscoop van Nederland, Kinepolis.
Laat je verrassen en inspireren door onze keynotes, waaronder Jeroen van der Boom
en cases van o.a.: Sir Joe | &C Media | Royal FloraHolland | VRT | Van Gogh
Museum | Rijksoverheid | Vakbond De Unie | Brainport Eindhoven | Nederlandse
Rode Kruis | Gemeente Den Haag | ABN AMRO | Royal Swinkels Family Brewers |
Koninklijke Peijnenburg | FOX Sports | AkzoNobel | Independer | VGZ | Albert Heijn |
Corendon
Ontdek de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van:
Meaningful marketing | dataconversie | programming | Sonic Branding | Data
integration | De maatschappelijke impact van insights | GenZ paradoxen | Consumer
Behavior | Business Intelligence | Brand SHARPening | The future of insights |
community research | duurzame mobiliteit | breinautomatismen | productinnovaties |
performance dialogue | Creative crowdsourcing | cultuurmarketing
Meer?
Wil je nog meer weten, ga dan naar de MIE website.