PIM Marketing Literatuur Prijs 2019
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Welk boek maakte het meeste indruk op de jury? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Je hoort het allemaal op 26 november.
Alle auteurs zijn gevraagd hun werk te komen toelichten. Tijdens deze avond kies je zelf de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Aan het einde van de avond vindt de uitreiking van de Marketing Literatuur Prijs plaats. Een feestelijke avond bomvol kennis en inspiratie.
- De onsterfelijke onderneming - Fons Van Dyck (LannooCampus)
- De Onweerstaanbaarheidstheorie - Jan Heuvel (Boom uitgevers)
- Digital Marketing Fundamentals, From Strategy to ROI - Marjolein Visser, Berend Sikkenga, Mike Berry (Noordhoff)
- Excelleren in service - Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan (Management Impact)
- Extreem klantgericht = Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties - Danielle de Jonge (Van Duuren Management)
- Het einde van concurrentie? Zakendoen in de platformeconomie - Cor Molenaar (Boom uitgevers)
- Retail. De digitale hysterie voorbij. Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant - Gino van Ossel (Van Duuren Management)
- The Positive Sum Game - Herman Toch & Ann Maes (Boom uitgevers)
- Waardevolle Eenvoud - Bart Schouten (Van Duuren Management)
- Who is accountable? Sales, marketing en communicatie op één lijn - Franck Kuppers, Werner van Beusekom (Management Impact)
- Worlds of Wonder | Experience Design for Curious People - Erik Bär, Stan Boshouwers (BIS Publishers)
Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2019
Op dinsdag 26 november: | |
17:30 - 18:15 | Inloop en buffet |
18:15 - 18:25 | Welkom namens PIM en RAI Amsterdam |
18:35 - 19:05 | Sprekerronde 1 |
19:15 - 19:45 | Sprekerronde 2 |
19:45 - 19:55 | Korte pauze |
20:00 - 20:30 | Sprekerronde 3 |
20:30 - 20:50 | Uitreiking PIM Marketing Literatuur Prijs 2019 |
20:50 - 21:30 | Netwerkborrel met hapjes |