Interview Geneviève Meerburg, directeur onna-onna

15 april 2015 om 12:59 door PIM Redactie

Interview Geneviève Meerburg, directeur onna-onna

Het belang van superpromotors voor organisaties is groeiende, nu steeds minder mensen vertrouwen hebben in merken zelf. Tevreden klanten zijn dus niet goed genoeg, men moet van hun liefde voor een merk van de daken schreeuwen. Om onze leden inzicht te geven in hoe klanttevredenheid verbetert kan worden, organiseren we op 21 april de kennissessie Klantgerichtheid 2.0. Naast best in class cases van Arval Paribas en NLE, spreekt ook Geneviève Meerburg, directeur van onna-onna.

Wie ben je en wat doe je?

"Ik ben Geneviève Meerburg en werk voor onna onna als algemeen directeur.  onna-onna is een jonge, ondernemende online aanbieder van verzekeringen voor de grootste community in Nederland: vrouwen! onna-onna biedt excellente dienstverlening om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten blij en tevreden te maken. Daarnaast wil onna-onna dé community zijn voor vrouwen in relatie tot financiële vrijheid en zekerheid.”

Wat is een veel gemaakte (denk)fout als het gaat over klantgerichtheid?

"Dat je geen fouten mag maken als bedrijf. Die gedachte brengt juist verlamming en geen adequaat handelen als er iets mis gaat."

Kun je alvast een tipje van de sluier oplichten, wat maakt Onna Onna zo klantgericht?

"De vanzelfsprekendheid waarmee onna-onna medewerkers altijd aandacht geven aan klanten, naar hen willen luisteren en hen willen helpen."

Wat staat er bovenaan je to-do lijst?

"Meer interactie aangaan met klanten en op relevante momenten verrassen. Dat brengt ‘to-do’s ‘met zich mee als het organiseren van content gedreven events en activiteiten zoals onze #carchallenge. Het organiseren van frequente ‘pop up ‘ feedback sessies met klanten, met onze partners en onszelf is een tweede die hoog scoort op de to-do list.  Relevante interactie met klanten vereist ondersteuning van CRM. Een derde die hoog scoort op de to-do momenteel."

Nieuwsgierig naar het event?

Het event vindt plaats op 21 april van 17:30 tot 21:300 uur, op het hoofdkantoor van De Nederlandse Energie Maatschappij in Rotterdam. Bekijk het volledige programma en meld je aan!