Klantgerichtheid & klantbeleving 2.0
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Steeds meer organisaties realiseren zich dat een tevreden klant niet goed genoeg is. In tijden van toenemende concurrentie en alsmaar stijgende verwachtingen van klanten is ‘standaard service’ die leidt tot ‘gewoon’ tevreden klanten onvoldoende om het verschil te maken. Daarom streven organisaties naar persoonlijke betrokkenheid bij klanten en naar enthousiaste klanten door het bieden van excellente service in alle contacten met klanten. Werken aan Service Excellence is veel meer dan net iets beter doen dan dat wat de organisatie al doet.
Jean-Pierre Thomassen, auteur van het boek ‘De Customer Delight Strategie’ en initiatiefnemer van de in aantocht zijnde Europese norm ‘Creating Outstanding Customer Experiences by Service Excellence’ (CEN TC/420) geeft de bezoekers inzicht in de negen organisatorische randvoorwaarden waaraan een organisatie zou moeten voldoen om excellente service te kunnen bieden.
Op 21 april a.s. inspireren we jou graag met de nieuwste inzichten rondom de nieuwe Europese Service Excellente richtlijn, gevolgd door 3 concrete ‘best in class’ cases van De Nederlandse Energie Maatschappij, onna-onna (autoverzekering voor vrouwen) en Arval (lease maatschappij)