Terugkijken: 'Bouwen aan vertouwen als Merk'

Event terugblik 29 oktober 2020 om 12:40 door PIM Redactie

Heb je de PIM-talkshow gemist?

Terugkijken: 'Bouwen aan vertouwen als Merk'

Op maandag 26 oktober bespraken we tijdens de online PIM-talkshow hoe merken bouwen aan vertrouwen. Aljan de Boer ging in gesprek met de merken Synergie, Vattenfall en Tenzing.

Joris van Zoelen van Synergie gaf een sneak peak van het trendrapport: Business for Good, de opkomst van de impactorganisatie. En ging met Aljan in op het begrip purpose. Huib van Bockel, richtte het natuurlijke energiedrankje Tenzing op en nam de kijker mee op zijn reis hoe je vertrouwen wint van de consument. Tot slot vertelde Guido Stein hoe Vattenfall de focus legt op de realisatie van een fossielvrij-leven binnen één generatie, en hoe ze met de naamsverandering van Nuon naar Vattenfall merkvertrouwen creëren. Kijk hier de talkshow terug.

Andere trendrapporten

Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

30 januari 2024
Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder …
Event terugblik , Algemeen

Charida Dorder én alle lezende marketeers!

7 december 2023
Op 28 november werd in het kader van het 20-jarige jubileum voor de 21ste keer de PIM Marketing Literatuur prijs uitgereikt. De winnaar is Charida Dor…

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox