Terugkijken: 'Bouwen aan vertouwen als Merk'

Event terugblik 29 oktober 2020 om 12:40 door PIM Redactie

Heb je de PIM-talkshow gemist?

Terugkijken: 'Bouwen aan vertouwen als Merk'

Op maandag 26 oktober bespraken we tijdens de online PIM-talkshow hoe merken bouwen aan vertrouwen. Aljan de Boer ging in gesprek met de merken Synergie, Vattenfall en Tenzing.

Joris van Zoelen van Synergie gaf een sneak peak van het trendrapport: Business for Good, de opkomst van de impactorganisatie. En ging met Aljan in op het begrip purpose. Huib van Bockel, richtte het natuurlijke energiedrankje Tenzing op en nam de kijker mee op zijn reis hoe je vertrouwen wint van de consument. Tot slot vertelde Guido Stein hoe Vattenfall de focus legt op de realisatie van een fossielvrij-leven binnen één generatie, en hoe ze met de naamsverandering van Nuon naar Vattenfall merkvertrouwen creëren. Kijk hier de talkshow terug.

Andere trendrapporten

Event terugblik , Algemeen

Mandour, Van der Heijden, Turnhout winnen PIM Marketing Literatuur Prijs 2021 met 'De strategie van de kreeft'

25 november 2021
Het boek ‘De strategie van de kreeft’ is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het beste marketingboek van 2021.…
Event terugblik

Dutch Marketing Awards 2021

22 april 2021
VodafoneZiggo is Marketing Company, Boukje Taphoorn Marketeer of the Year Amsterdam 22-04-2021 - Donderdagavond zijn de bedrijven en personen die vor…

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox