Beeckestijn start in maart leergang met topdocenten digital marketing

23 januari 2008 om 13:49 door PIM Redactie

Beeckestijn start in maart leergang met topdocenten digital marketing

 

Post HBO Leergang Digital Marketing start met topdocenten team (maart-juli)

Vele topdocenten uit de Nederlandse marketing- en online media wereld verlenen in 2008 hun medewerking aan deze nieuwe marketing opleiding. Zoals Marco Derksen (marketingfacts en voorzitter IAB), Egbert Jan van Bel (MEC, auteur Kloteklanten), Geert Jan Smits (directeur Jungle Rating, auteur Internet Scorecard), Frans Appels (directeur Netprofiler, voorzitter web analytics Nederland), Hans Molenaar (voorzitter Platform Innovatie in Marketing), Tim de Boer (directeur Pleon), Sander van der Blonk (Directeur Rapid Sugar).

Bij bedrijven en organisaties bestaat een enorm kennisgebrek om de (digitale) consument te bereiken en te bedienen. Vooral ook nu zelfs ouderen in toenemende mate gebruik maken van digitale media. Doel van de opleiding is dan ook om de deelnemers van de opleiding, die uit alle hoeken van het Nederlandse bedrijfsleven komen, klaar te stomen in het nieuwe vakgebied digital marketing.

Het is nu mogelijk met de Leergang Digital Marketing binnen 5 maanden een zeer grondige kennis over marketing in het nieuwe digitale tijdperk op te bouwen en een volwaardige digital marketing gesprekspartner, manager of adviseur te worden.

Meer informatie?

Voor meer informatie: Sharon Degener sdegener@beeckestijn.org Stichting Beeckestijn Management Educatie

 

 

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox