Marketing Blogs zijn er te over. Wat voegt PIM hier nog aan toe?

7 januari 2008 om 08:39 door PIM Redactie

Marketing Blogs zijn er te over. Wat voegt PIM hier nog aan toe?

PIM begint 2008 goed met een eigen blog.We hebben er lang over nagedacht: moeten we ons nu wel of niet in de marketingblogwereld bewegen. Onze handen hebben we al meer dan vol aan themasessies, trendrapporten, marketingboeken en de marketingwetenschapsprijs.De belangrijkste reden om het wel te doen, is eigenlijk een hele simpele: onze leden willen het! Er bestaat behoefte aan wat PIM met name offline doet ook online te doen.
Met dit blog willen we onze leden en niet-leden niet alleen informeren, maar vooral ook met hen discussiƫren over vernieuwingen binnen het marketing vakgebied. We willen ook bedrijven uitnodigen innovaties met ons te delen zonder dat dit blog een reclamezuil wordt. Beste marketeers van Nederland, verenigt u, ga in debat en leer van elkaar! Laten we er samen voor zorgen dat het marketing vakgebied innoveert en dat marketing weer de strategische plek krijgt die het ooit had. Back to the future! Namens bestuur Platform Innovatie in Marketing (PIM) Hans Molenaar Voorzitter PIM

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox