Over Yvonne Nassar

Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa. Dat is de ambitie van PIM. En de reden dat ik begin 2016 bestuurslid ben geworden. In de jaren dat ik in Parijs en Engeland woonde en werkte, zag ik de marketingpower van BV Nederland over de grenzen heen. Daar mogen we best wat trotser op zijn. Om die competentie te behouden en te vergroten in deze snel veranderende wereld, is het up-to-date houden van je kennis en netwerk een must. Als je bedenkt dat veel toekomstige banen nu nog niet bestaan, zijn er volop kansen in het vooruitzicht.

Bij PIM werken we goed en met veel plezier samen in het bestuur: sinds februari 2017 ben ik voorzitter. Onze bezoekers waarderen de sessies met gemiddeld een 8. Per event verwelkomen we circa 80 tot 120 marketeers, met uitschieters naar 170 deelnemers tijdens onze paradepaardjes de PIM Trendsessie en de PIM Marketing Literatuur Prijs. Daarbij zien wij een constante groei van nieuwkomers.

"Naast kennis delen, zie ik mogelijkheden voor matchmaking en het toevoegen van internationale next practices"

PIM gaat nu haar 32e jaar in. We gaan vooral voortzetten wat succesvol is. Een alleszeggende ambitie, inhoudelijk sterke sessies en een laagdrempelige vereniging. Met thema’s en sprekers net een stap voor zijn – zodat marketeers echt bij kunnen blijven. Naast kennis delen, zie ik mogelijkheden voor matchmaking en het toevoegen van internationale ‘next practices’. En het zichtbaar maken van onze ambitie en hoe we daar willen komen. Samen met de marketeers in Nederland. Heb je ideeën voor het realiseren van deze ambitie? Mail mij gerust op yvonne.nassar@pimonline.nl