Over Marielle van der Zouwen

Experience marketing werd de toekomst, was zo ongeveer het devies tijdens mijn studie, kan ik me nog herinneren. Ik kon me er toen niets bij voorstellen. Hoe ziet dat er dan uit? Ondertussen, 15 jaar later, help ik nationale en internationale bedrijven en merken bij het inzetten van belevenisconcepten met mijn eigen eventmarketingbureau.

Hard gewerkt hebben we die 15 jaar, om events een serieus onderdeel te laten zijn van de marketingmix en deze strategisch in te zetten. En dat is nou precies wat me fascineert. Het samenspel tussen verhalen en middelen, on- en offline, om echt contact te maken met je doelgroep. En hoe innovatie en technologie daar een rol in spelen. En dat maakt het zo leuk en interessant bij PIM. Waar het altijd gaat om ontwikkeling. Want wil je meedoen, moet je bijblijven.

En dat is wat ik bij PIM ervaar. Een fijne netwerkomgeving waar je vakgenoten ontmoet, die hun vak serieus nemen, waar je van kan leren of die elkaar verder helpen. En dan de gedreven collega’s in het bestuur, die zich keihard inzetten om de leden alle inspiratie mogelijk te bieden en geen genoegen nemen met zomaar een verhaal. We hebben immers de missie om van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa te maken. Tja, dan moet je aan de bak.

En daar draag ik graag mijn steentje aan bij.

Mijn doel voor PIM dit jaar? Om zoveel mogelijk leden te leren kennen, te horen waar iedereen zich mee bezig houdt en naar op zoek is. En natuurlijk samen met mijn collega bestuurders fantastische events neer te zetten.

Leuk je te ontmoeten! Tot snel.