Over Louise Doorn

Louise Doorn is CEO en founder van Hello Maas.

Louise is leider in digitale marketing. Ze heeft jarenlang ervaring in het creëren van online B2C- en B2B-programma's voor toonaangevende internationale bedrijven. Digitale innovatie is haar passie en ze is goed thuis in het vertalen van nieuwe marketingkanalen naar programma's die hout snijden.

Louise: ‘Marketing heeft strategische impact op bedrijfsvoering’

Ze leidde teams voor het ontwerpen en beheren van wereldwijde digitale marketingprogramma's voor Samsung, Philips en JPMorganChase. Louise excelleerde de groei van diverse startups door CMO-, investeerders- en adviesrollen in te zetten. Sinds 2018 is ze oprichter en CEO van HelloMaaS, Marketing As A Service, een platform voor marketingactiviteiten voor de netwerkeconomie.
Louise is een creatieve en samenwerkende manager die gepassioneerd werkt aan innovatieve oplossingen om het leven van mensen te verbeteren. Ze is een gedreven ondernemer, met het vermogen en de bereidheid om succes te behalen in snelgroeiende en risicovolle omgevingen. Ze spreekt vier talen, reisde naar meer dan 100 landen en gedijt in multiculturele, mondiale en interdisciplinaire omgevingen.

Lees hier een interview met Louise dat verscheen in De Ondernemer.