Programma van Finance x Marketing: Futureproof your business

Finance x Marketing: Futureproof your business

13 april 2023 van 15:30 uur 13 april 2023 tot 19:00
Ticket
Prijs
1e kennismaking met PIM
€ 25,00

PIM-leden kunnen kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Finance x Marketing: Futureproof your business

  1. 15:30 - 16:00

    Inloop

  2. 16:00 - 16:10

    Opening, door Charelle Akihary

    Door Charelle Akihary
    Charelle Akihary
  3. 16:10 - 16:35

    ‘Eerst de mens, dan het geld’.

  4. 16:35 - 16:50

    Break out sessie

  5. 16:50 - 17:50

    Van Toegevoegde waarde naar Toegekende waarde! Hoe pricing helpt producten en diensten te ontwerpen waar klanten blij van worden én voor willen betalen

    Door Sebastian Glosemeyer, Melvin Ter Heerdt
    Sebastian Glosemeyer
  6. 17:50 - 18:00

    Wrap up

  7. 18:00 - 19:00

    Netwerkborrel

  1. Van 16:10 tot 16:35

    ‘Eerst de mens, dan het geld’.

    De nieuwe groeistrategie van SNS voor de toekomst, maximale aandacht voor de klant door een onderscheidende positionering.

    Peggy Kaal, Manager merk en communicatie, SNS Bank kiest nieuwe richting met de slogan: ‘Eerst de mens, dan het geld’.

  2. Van 16:35 tot 16:50

    Break out sessie

    Break out sessie, in kleine groepen

  3. Van 16:50 tot 17:50

    Van Toegevoegde waarde naar Toegekende waarde! Hoe pricing helpt producten en diensten te ontwerpen waar klanten blij van worden én voor willen betalen

    Door Sebastian Glosemeyer, Melvin Ter Heerdt

    Sebastian Glosemeyer (Flowresulting, expert op het gebied van marketingstrategie en pricing) deelt verschillende praktijkcases over prijs x propositie binnen finance (o.a. Interpolis, ANWB, OHRA, Rabobank) en Melvin ter Heerdt van Nationale-Nederlanden verdiept op hun eigen praktijkcase over effectieve pricing en assortimentstrategie binnen hun verzekeringen. Een uur vol inspiratie én praktische handvatten om direct pricing toe te passen in jouw organisatie.