Over PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

24 november 2022 van 16:00 uur 24 november 2022 tot 17:45
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

PIM-leden kunnen kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst of € 99,- (excl. BTW) voor een online bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

De beste marketingboeken van 2022 in één avond meekrijgen? Dat is nog eens efficiënt kennis opdoen. PIM reikt dit jaar voor de 20e keer de Marketing Literatuur Prijs uit aan het beste nieuwe marketingboek én het beste marketingstudieboek. Ontmoet op 24 november de auteurs en hoor het verhaal achter het boek. Echt: het belooft zowat de leukste PIM-avond van het jaar te wordenBen jij erbij?

Eerdere winnaars van de PIM Marketing Literatuur Prijs zijn onder andere: 

2021: Yousri Mandour, Dorien van der Heijden, Sven Turnhout - De strategie van de kreeft
2020: Eveline van Zeeland - 
Marketing Design 
2019: Gino Van Ossel - Retail - De digitale hysterie voorbij 
2018: Ruud Frambach - Doet marketing ertoe? 
2017: Rob Beltman - De marketingorganisatie van de toekomst 

Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

Op donderdag 24 november:
15:45 - 16:00 Online inloop en netwerken
16:00 - 16:05 Welkom door Yvonne Nassar, voorzitter PIM
16:05 - 16:30 Sprekersronde 1: je kiest bij welke auteur je aansluit
16:30 - 16:50 Sprekersronde 2: je kiest bij welke auteur je aansluit
16:50 - 17:00 Korte pauze of netwerken
17:00 - 17:20 Sprekersronde 3: je kiest bij welke auteur je aansluit
17:20 - 17:35 Uitreiking PIM Marketing Literatuur Prijs 2022 door juryvoorzitter Hans Molenaar
17:35 - 17:45 Netwerken

Lees meer over het programma