Over Digitale transformatie: waar begint en eindigt marketing?

Digitale transformatie: waar begint en eindigt marketing?

18 mei 2021 van 15:30 uur 18 mei 2021 tot 17:00
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
Online bijeenkomst niet-leden
€ 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen €149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst en € 99,- (excl. BTW) voor een online bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Digitale transformatie behelst de hele organisatie en deels ook de keten. Van het ontwikkelen van nieuwe verdienmodellen tot aan het versturen van de factuur. Welke rol neem je als marketing hierin? Welke rol wil je hebben? En in welke rol maak je het meeste verschil in het organisatiebelang? De digitale transformatie bij bedrijven en organisaties is al jaren aan de gang. Nu het laaghangende fruit geplukt is, hoe breng je als marketeer de business case of ‘case for good’ voor een organisatietransformatie, programma of project goed over de bühne? Hoe overtuig je je CEO en CFO en wat heeft de CFO van jou nodig? Doordat digitale transformatie bedrijfsbreed is en zelfs bedrijfsoverschrijdend wordt het samenwerken met andere business units, afdelingen en partners key. 

Op 18 mei willen we aan de hand van een praktijkcase en een panelgesprek tussen Marketing, Finance en IT weer een goede discussie op gang brengen en jou met hernieuwde inspiratie ‘naar huis’ laten gaan. 

Programma van Digitale transformatie: waar begint en eindigt marketing?

Op dinsdag 18 mei:
15:15 - 15:30 Inloop
15:30 - 15:35 Welkomstwoord Martine de Vries namens PIM
15:35 - 16:00 Visie op digitale transformatie en de rol van organisaties en marketeers Door Hans Jak
16:00 - 16:25 Digitale transformatie bij Eneco, Head of Eneco Service & Customer Experience Door Maartje Kooijmans
16:25 - 16:55 Panelgesprek: wat is de rol van marketing bij digitale transformatie? Met als panel lid o.a. Brian Spaans, Head of Finance, Bunq en Hans P. Jak, Chief Digital Officer of Rotterdam (a.i) Door Maartje Kooijmans, Brian Spaans, Hans Jak
16:55 - 17:00 Wrap up

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement