Sprekers bij Digitale transformatie: waar begint en eindigt marketing?

Digitale transformatie: waar begint en eindigt marketing?

18 mei 2021 van 15:30 uur 18 mei 2021 tot 17:00
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
Online bijeenkomst niet-leden
€ 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen €149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst en € 99,- (excl. BTW) voor een online bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Brian Spaans

    Brian Spaans

    Head of Finance Bunq
    Brian is 41 jaar, woont en werkt in Amsterdam en is sinds 2019 Head of Finance bij Bunq, een online bank die gebaseerd op data,innovatieve features ontwikkeld voor haar users. Bunq is geen gewone bank. In plaats van meer geld te verdienen, willen we geld zelf opnieuw uitvinden met mobiele technologie. Daarom hebben we ons eigen banksysteem helemaal opnieuw gebouwd, inclusief een app die je hele bank in je broekzak past. We werken non-stop aan futuristische betaalmethoden en andere innovaties om geld en bankieren zo gemakkelijk, transparant en leuk mogelijk te maken. Binnen Bunq is Brian verantwoordelijk voor alle financiële rapportages die naar de verschillende stakeholders, zoals de Management Board, Supervisory Board, Aandeelhouder en De Nederlandsche Bank gaan. Hij wordt blij van de interactie met de collega’s op de afdeling, maar ook binnen de verschillende teams, waardoor ze met een relatief klein team grote dingen kunnen bereiken. Buiten de bank waardeert hij de bezoekjes aan restaurants, barretjes, de bioscoop en kan niet wachten, totdat dit allemaal weer kan.
  2. Hans Jak

    Hans Jak

    Chief Digital Officer
    Marketeer in z'n hart en qua achtergrond. Z'n cross-over naar digitale transformatie en change management begon een generatie geleden toen hij wereldwijd Hoofd eCommerce -van het CMO-kantoor- bij Philips was. Gevolgd door verschillende C-level en ondernemersrollen voor organisaties waaronder als DSM, Koninklijke Defensie, familiebedrijven en meest recent als Chief Digital Officer voor de stad Rotterdam. Hans Jak richt zich op het hele transformatiespectrum: van strategie tot operatie.
  3. Maartje Kooijmans

    Maartje Kooijmans

    Head of Eneco Service & Customer Experience Eneco
    Maartje (1979) werkt sinds 2014 bij Eneco in diverse management rollen op het gebied van marketing, innovatie en digitale transformatie. Ze is een commercieel, resultaat gedreven teamspeler, die graag vanuit lange termijn visie teams inspireert en zaken in beweging brengt. Ze heeft hiervoor meer dan 10 jaar ervaring opgedaan in diverse management en specialisme rollen op het gebied van marketing, digitaal, customer journey management en propositie ontwikkeling bij KPN, T-Mobile en Microsoft. Ze heeft veel ervaring met agile werken, scrum, design thinking en heeft een grote passie voor customer experience, digitale innovatie en verander management. Sinds begin dit jaar is zij verantwoordelijk voor het gehele Eneco service en experience domein. Maartje houd van een uitdaging en werkt het liefst in dynamische omgevingen, waarin zij vanuit visie, data en klantinzichten met teams impact maakt en positieve verandering kan brengen voor de klant. Daarin zet zij graag mensen in hun kracht en legt de verbinding binnen en buiten het eigen domein. Maartje Kooijmans: ‘ Als je wilt dat zaken veranderen, moet je zelf naar voren stappen. Hoe klein of groot dit ook is, voor goede ideeën is altijd plek. ‘

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement