
ONLINE: Marketingmanifest - de nieuwe rol van marketing

Hosts Stefan Harzevoort en Aljan de Boer lanceren op 1 maart een vroege versie van het marketingmanifest voor Nederland. Aan de hand van onderzoeken, interviews met marketeers en wetenschappers is het manifest opgesteld. Met jou gaan we erover in gesprek en leggen het ter validatie aan je voor. Tijdens break-outs verdiep je je met een groep in één thema uit het manifest. Aansluitend dagen we je uit om de meest waardevolle inzichten plenair te delen. Ook hoor je welke invloed het manifest heeft op je activiteiten als marketeer. Dit manifest zet aan tot actie, dus we zijn benieuwd hoe het jou in beweging brengt.
Facilitators tijdens het manifest:
Nicolette van Veen (Manager marketing & communicatie N.V. Juva)
Bart Bruggenwirth (founding partner b-open)
Ruud Frambach (Marketingprofessor Vrije Universiteit Amsterdam)
Henry Robben (Marketingprofessor Nyenrode Business Universiteit)
Daniëlle Robben (Innovative entrepreneur/digitale transformatie & (marketing) strategie bij Creatinc.)
PIM biedt deze sessie aan en nodigt zowel marketeers, andere organisaties als stakeholders uit om deel te nemen. Het event wordt gehouden in Zoom.
Na afloop van deze PIM-bijeenkomst vindt de Algemene Leden Vergadering plaats. PIM-members worden hiervoor apart uitgenodigd.
Lees meer over de totstandkoming van het manifest: PIM herijkt strategie: ‘Marketeers kunnen veel meer impact maken’.
Programma van Marketing Manifest: de nieuwe rol van marketing
Op maandag 01 maart: | |
15:45 - 16:00 | Inloop |
16:00 - 16:30 | Welkom en presentatie marketingmanifest |
16:30 - 17:15 | Break-outs: in gesprek over marketingmanifest |
17:15 - 17:25 | Conclusie en wrap-up |
17:25 - 17:30 | Afsluiting |
17:30 - 18:00 | Algemene ledenvergadering 2020 (voor PIM-leden) |