Sprekers bij PIM Trend Fest 2021

PIM Trend Fest 2021

21 januari 2021 van 15:00 uur 21 januari 2021 tot 16:30
Online
Locatie PIM Trend Fest - -
Ticket
Prijs
Online bijeenkomst niet-leden
€ 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen €149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst en € 99,- (excl. BTW) voor een online bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Maaike Maagdenberg

    Maaike Maagdenberg

    Cloetta
    Maaike Maagdenberg werkt als marketingdirecteur bij zoetwarenbedrijf Cloetta. Dit toonaangevende en internationaal opererende bedrijf is in Nederland vooral bekend van de merken Red Band, Venco, Sportlife en Lonka. In haar functie geeft Maaike richting aan alle innovaties, communicatie en activaties van deze merken. Haar energie krijgt zij van het bouwen aan merken van de toekomst op basis van de kracht van het merk vandaag en door vooruit te kijken en te veranderen wat nodig is om een positieve impact te blijven maken. Hierbij werkt zij graag in een goede balans tussen een visionair en pragmatisch perspectief.
  2. Miriam Teoh-wijers

    Miriam Teoh-wijers

    Creatief Strateeg Fresh Forward
    Miriam is (Brand) Strategy Consultant bij Fresh Forward. Het volledige potentieel uit een merk halen en daardoor naast economische ook maatschappelijk impact creëren, dat is de missie van Miriam. Om te komen tot een onderscheidende en robuuste merkstrategie werkt ze samen met een dreamteam vanuit de organisatie. Daarbij redeneert ze het liefst vanuit het DNA van het merk en bouwt ze samen met het team aan een sterk fundament waarop het merk haar strategie kan uitbouwen. ‘Geen storytelling maar storydoing’ zegt ze vaak, dus ze zorgt voor een sterke verankering van de strategie en een doorvertaling naar o.a. innovatie, activatie en communicatie.
  3. Niels Hansen

    Niels Hansen

    Futurise® Maestro bij LUNAR Institute LUNAR Institute
    Niels beheert en ontwikkelt het Futurise®-trendmodel. Zijn ambitie is om de toekomstbestendigheid van organisaties, merken en leiders te vergroten door hen op een duurzame manier te verbinden met de maatschappij. Hij volgt maatschappelijke ontwikkelingen op de voet, brengt gedrag en behoeftes in kaart en ontwikkelt heldere en toepasbare toekomstvisies voor klanten van LUNAR Institute en Fresh Forward. Niels werkt nauw samen met een netwerk van internationale ‘connectors’ die hem op de hoogte houden van de laatste landelijke en regionale initiatieven en trends in een aantal ‘key’-regio’s in de wereld. Bovendien deelt hij zijn kennis over de toekomst met grote regelmaat in de vorm van lezingen op congressen en events.
  4. Shenin Lebrun

    Shenin Lebrun

    Shenin Lebrun is een multidimensionaal persoon: ze is business coach, tv- en filmproducent, en Marketplace Development Director EMEA bij Nike. Na het afronden van de studie International Business and Management startte Shenin 17 jaar geleden haar loopbaan bij Nike. Shenin: “Het was een droom die uitkwam, want bij deze succesvolle mondiale speler kon ik op het gebied van Marketing, Storytelling en Sales leren van de allerbesten.” De ‘just do it’ mindset en professionele manier van werken van Nike omarmde ze zowel privé als in haar eigen business. Zo realiseerde ze zonder netwerk in de tv- en filmwereld haar eigen filmidee tot een echte bioscoopfilm: ‘Alles voor elkaar’ is te streamen via Netflix en Videoland. De missie van Shenins eigen story productiehuis Maya Creatives is om het aanbod aan verhalen in films en op televisie rijker, diverser én inclusiever te maken.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement