Over ONLINE: PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

ONLINE: PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

26 november 2020 van 16:00 uur 26 november 2020 tot 17:45
Online
Ticket
Prijs
Online bijeenkomst niet-leden
€ 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 99,- (excl. BTW) voor deze online bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Ook dit jaar reikt PIM de Marketing Literatuur Prijs uit. Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketingvakgebied? Op 26 november hoor je welk marketingboek de jury verkiest en welke auteur met de prijs naar huis gaat.

Hoe komt een boek in aanmerking voor de Marketing Literatuur Prijs?

Om in aanmerking te komen, dient een boek te zijn ontstaan binnen het Nederlandse taalgebied en gepubliceerd te zijn in de periode van oktober 2019 tot en met september 2020. Bij het bepalen van de lijst let de jury vooral op de mate van vernieuwing. Andere criteria zijn een brede toegevoegde waarde voor het vak en praktische toepasbaarheid.

Welke boeken staan erop de shortlist?

Uit de bijna vijftig marketingboeken die jaarlijks in Nederland uitgebracht worden, heeft de vakjury twaalf kanshebbers voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 gekozen. Dit zijn de nominaties in alfabetische titelvolgorde:

  • Aandachtsmarketing, Klaas Weima (S2 uitgevers)
  • Beyond Brands, Tom Van den Bergh (LannooCampus)
  • Brand change, Thierry Cattoir (LannooCampus)
  • Data-bedreven marketing, Danny Oosterveer (Noordhoff)
  • De klantenergieke organisatie, Sonja Stalfoort (Van Duuren Management)
  • Make Dust or Eat Dust 2.0 - Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering, Roland van Kralingen (Business Contact)
  • Marketing Design met Customer Journey Mapping, Eveline van Zeeland (Boom)
  • Online invloed - Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten, Bas Wouters en Joris Groen (Boom)
  • Ontmoet de Xceptionals - De transitie naar de overtreffende trap in klantvriendelijkheid, Gerrit Piksen (MarketResponse)
  • Platformrevolutie - Van Amazon tot Zalando, de impact van platformen op hoe wij werken en leven, Martijn Arets (Management Impact)
  • Power Brands 2.0 - De 12 wetten van het nieuwe merkdenken, Marc Oosterhout (Adfo Groep)
  • The offer you can’t refuse - Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?, Steven Van Belleghem (LannooCampus/Van Duuren Management)

Kies zelf je programma

De uitreiking van de Marketing Literatuur Prijs vindt plaats in Hopin. In deze online eventtool word je ontvangen in de gezamenlijke hal en na het welkomstwoord ben je vrij om zelf te kiezen welke van de genomineerde auteurs je graag aanhoort. De auteurs lichten hun werk toe in ongeveer 20 minuten en als toeschouwer kun je vragen stellen. Per moment kun je ‘wandelen’ tussen drie sprekersruimtes. De presentaties wisselen we af met speeddate-sessies, zodat je met andere marketeers in discussie kunt gaan over het vak.
Geven de auteurs je inspiratie om zelf een boek te schrijven? Je bent van harte welkom in een van de stands van de uitgevers. Loop er langs om antwoord te krijgen op vragen en tips aan te horen. Daarnaast bieden we je ook de kans om de gepresenteerde marketingboeken aanschaffen tijdens het online event. Aan het einde van de middag vindt de uitreiking van de PIM Marketing Literatuur Prijs plaats. Kortom een feestelijke middag bomvol actuele marketingkennis, inspiratie en netwerkmomenten.

Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

Op donderdag 26 november:
15:45 - 16:00 Online inloop en netwerken
16:00 - 16:05 Welkom door Yvonne Nassar, voorzitter PIM
16:05 - 16:30 Sprekersronde 1: je kiest bij welke auteur je aansluit
16:30 - 16:50 Sprekersronde 2: je kiest bij welke auteur je aansluit
16:50 - 17:00 Korte pauze of netwerken
17:00 - 17:20 Sprekersronde 3: je kiest bij welke auteur je aansluit
17:20 - 17:35 Uitreiking PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 door juryvoorzitter Hans Molenaar
17:35 - 17:45 Netwerken

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement