Over PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 (ONLINE)

PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 (ONLINE)

Ook dit jaar reikt PIM de Marketing Literatuur Prijs uit. Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Op 26 november hoor je welk marketingboek de jury verkiest en welke auteur met de prijs naar huis gaat.

Hoe komt een boek in aanmerking voor de Marketing Literatuur Prijs?

Om in aanmerking te komen, dient een boek te zijn ontstaan binnen het Nederlandse taalgebied en gepubliceerd te zijn in de periode van oktober 2019 tot en met september 2020. Bij het bepalen van de lijst let de jury vooral op de mate van vernieuwing. Andere criteria zijn een brede toegevoegde waarde voor het vak en praktische toepasbaarheid.

Welke boeken staan erop de shortlist?

Uit de bijna vijftig marketingboeken die jaarlijks in Nederland uitgebracht worden, heeft de vakjury twaalf kanshebbers voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 gekozen. Dit zijn de nominaties in alfabetische titelvolgorde:

  • Aandachtsmarketing, Klaas Weima (S2 uitgevers)
  • Beyond Brands, Tom Van den Bergh (LannooCampus)
  • Brand change, Thierry Cattoir (LannooCampus)
  • Data-bedreven marketing, Danny Oosterveer (Noordhoff)
  • De klantenergieke organisatie, Sonja Stalfoort (Van Duuren Management)
  • Make Dust or Eat Dust 2.0 - Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering, Roland van Kralingen (Business Contact)
  • Marketing Design met Customer Journey Mapping, Eveline van Zeeland (Boom)
  • Online invloed - Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten, Bas Wouters en Joris Groen (Boom)
  • Ontmoet de Xceptionals - De transitie naar de overtreffende trap in klantvriendelijkheid, Gerrit Piksen (MarketResponse)
  • Platformrevolutie - Van Amazon tot Zalando, de impact van platformen op hoe wij werken en leven, Martijn Arets (Management Impact)
  • Power Brands 2.0 - De 12 wetten van het nieuwe merkdenken, Marc Oosterhout (Adfo Groep)
  • The offer you can’t refuse - Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?, Steven Van Belleghem (LannooCampus/Van Duuren Management)

Kies zelf je programma

Alle auteurs wordt gevraagd hun werk toe te lichten op 26 november 16.00-17.45 uur. Tijdens dit interactive, online event kies je zelf de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Aan het einde van de middag vindt de uitreiking van de PIM Marketing Literatuur Prijs plaats. Een feestelijke middag bomvol actuele marketingkennis, inspiratie en netwerkmomenten. 

Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

Op donderdag 26 november:
15:45 - 16:00 Online inloop en netwerken
16:00 - 16:05 Welkom door Yvonne Nassar, voorzitter PIM
16:05 - 16:30 Sprekersronde 1: je kiest bij welke auteur je aansluit
16:30 - 16:50 Sprekersronde 2: je kiest bij welke auteur je aansluit
16:50 - 17:00 Korte pauze of netwerken
17:00 - 17:20 Sprekersronde 3: je kiest bij welke auteur je aansluit
17:20 - 17:30 Uitreiking PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 door juryvoorzitter Hans Molenaar
17:30 - 17:45 Netwerken

Lees meer over het programma

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Online bijeenkomst niet-leden € 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 99,- (excl. BTW) voor deze online bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Deel met anderen