Sprekers bij Bouwen aan vertrouwen als merk (ONLINE)

Bouwen aan vertrouwen als merk (ONLINE)

26 oktober 2020 van 16:00 uur 26 oktober 2020 tot 17:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 99,- (excl. BTW) voor deze online bijeenkomst. 

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Guido Stein

    Guido Stein

    Director Customer Strategy & Brand bij Vattenfall. De realisatie van een fossielvrij-leven binnen één generatie, daar ligt voor Vattenfall de focus. Om dit voor elkaar te krijgen inspireert en faciliteert Vattenfall haar doelgroepen om mee te gaan in de energietransitie.
  2. Huib van Bockel

    Huib van Bockel

    Huib van Bockel is oprichter van Tenzing Natural Energy en voormalig hoofd marketing bij Red Bull Europa. Met Tenzing zette Van Bockel een paar jaar geleden een drankje op de markt met energie van de natuur én voor de natuur: een succesvolle combinatie, want Tenzing blijft groeien. In het Verenigd Koninkrijk is Tenzing al drie jaar op rij het snelst groeiende merk in de markt voor sport & energy. In 2020 lanceerde Tenzing hun natuurlijke energiedrankjes zowel in Nederland als in de Verenigde Staten.
  3. Joris van Zoelen

    Joris van Zoelen

    Managing partner
    Joris van Zoelen, strateeg en partner bij strategisch adviesbureau Synergie. Joris is gefascineerd door wat mensen samen kunnen creëren, gedreven om te bouwen aan een wereld waarin organisaties succesvol zijn in purpose en profit. Met zijn optimistische benadering combineert hij een realistische visie op de ontwikkelkracht van organisaties en de markt. Joris is constructief kritisch en energiek pragmatisch, was bij de oprichting van Synergie in 1995 en ontwikkelde samen met de andere partners Synergie tot het strategische bureau dat het nu is voor organisaties die gaan voor ambitieuze impact en groei. Joris bouwde in 25 jaar een rijke ervaring op als organisatiestrateeg en aanjager van vooruitgang in uiteenlopende organisaties. Als adviseur van de directie/Raad van Bestuur, maar altijd met veel verbinding in de organisaties die in beweging willen (en moeten) komen. Joris is een boeiende spreker over de Inspirerende 40, Business for Good, purpose, organisatiestrategie, leiderschap en transformatie. Actief als voorzitter en kwartiermaker in branche- en maatschappelijke organisaties en gastdocent in de programma’s van verschillende business schools.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement