Over Bouwen aan vertrouwen als merk (ONLINE)

Bouwen aan vertrouwen als merk (ONLINE)

Op maandag 26 oktober bespreken we tijdens de online PIM-talkshow hoe merken als TenzingVattenfall en Synergie werken aan vertrouwen.

Vattenfall heeft als doel een fossielvrij-leven realiseren binnen één generatie. Om dit voor elkaar te krijgen inspireert en faciliteert Vattenfall haar doelgroepen om mee te gaan in de energietransitie. Guido Stein deelt zijn ervaringen en learnings op zijn reis naar een duurzamere wereld. 

Lees hier het interview dat we met Guido hadden voorafgaand aan de talkshow. 

Tenzing: We interviewen Huib van Bockel, oprichter van Tenzing en voormalig hoofd marketing bij Red Bull Europa. De traditionele energiedrankjes vermarkten zichzelf met artificiële ingrediënten, bakken met suiker en Formule 1-auto's. Tenzing Natural Energy stelde zichzelf de simpele vraag: “Waarom is het niet mogelijk om energie te bieden die goed is voor het lichaam, de geest en de planeet?” Energie van de natuur én voor de natuur. Deze combinatie bleek een succes. In het Verenigd Koninkrijk is Tenzing al drie jaar op rij het snelst groeiende merk in de markt voor sport & energy. In 2020 lanceerde Tenzing hun natuurlijke energiedrankjes zowel in Nederland als in de Verenigde Staten. De grote vraag hierbij: kan je een nieuwe norm neerzetten in een markt met heel sterke spelers?

Synergie: De impactorganisatie als aanjager van markt- en maatschappelijke innovatie
Joris van Zoelen, partner en strateeg bij Synergie geeft een samenvatting van concrete inzichten uit 10 jaar onderzoek naar impactorganisaties. Daarvoor bevroeg hij consumenten- en businessprofessionals. Door antwoord te geven op onderstaande vragen, deelt Joris inspirerende voorbeelden uit 25 jaar transformatie, advies en begeleiding.

  • Welke organisaties trekken vandaag de dag aandacht, waar willen mensen graag én met bovengemiddelde inzet werken, waar klanten graag zaken doen en stakeholders graag mee gezien worden? En vooral waarom is dat zo?
  • Wat is de maatschappelijke rol en betekenis van deze organisaties en werken ze allemaal vanuit een ‘purpose’? En zo ja, hoe dan?
  • Wat weten we over marketing en innovatie in deze organisaties?
  • Wat zien we in de verschuiving van profit & performance naar impact?
  • Verdienen deze organisaties nog wel geld?

Joris van Zoelen is – samen met de collega’s van Synergie – strategisch adviseur voor organisaties zoals VELUX, Wehkamp, Loyalty Management Nederland, Nationale Nederlanden, RAI, Brink, FEDET, Sligro, Heineken, etc.

Lees meer over Joris en de inspirerende 40 'Ga naar buiten en neem de uitdagingen mee naar je board'.

Programma van Werken aan vertrouwen

Op maandag 26 oktober:
16:00 - 16:05 Online inloop en welkom door Aljan de Boer
16:05 - 16:30 Synergie - interview met Joris van Zoelen Door Joris van Zoelen
16:30 - 17:00 Tenzing Natural Energy - interview met Huib van Bockel Door Huib van Bockel
17:00 - 17:20 Vattenfall - interview met Guido Stein Door Guido Stein
17:20 - 17:30 Afronding PIM-talkshow

Lees meer over het programma

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 99,- (excl. BTW) voor deze online bijeenkomst. 

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Deel met anderen