Over Virtueel event: ‘Hoe Chinese bedrijven reageren’

Virtueel event: ‘Hoe Chinese bedrijven reageren’

15 april 2020 van 16:30 uur 15 april 2020 tot 17:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten
Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Kansen vinden tijdens deze crisis: hoe Chinese bedrijven reageren. 

Terwijl Europa zich momenteel in het centrum van de COVID-19-draaikolk bevindt, is China het herstelproces begonnen. Van retail en productie tot gezondheidszorg, Chinese bedrijven gaan weer aan de slag en reageren snel op de uitdagingen en kansen van de crisisuitbraak eind januari. Hoe vinden ze nieuwe kansen en passen ze zich aan?

Deze interactieve online sessie richt zich op de best practices van het Chinese bedrijfsleven en praktische inzichten voor jou. Mark Greeven deelt actueel onderzoek en vertaalt dit naar de Nederlandse context. Na Marks presentatie van 20 minuten bespreken we in online breakout sessies hoe we deze best practices kunnen toepassen. Reken op inzichten waar je direct mee aan de slag kunt.

Mark schreef diverse artikelen over China en het coronavirus:

Vanwege het interactieve karakter is er plek voor maximaal 100 online deelnemers. PIM-leden krijgen voorrang bij meer dan 100 aanmeldingen. Je ontvangt een bevestiging van deelname met de link voor de online sessie via Zoom.

Programma van Virtueel event ‘hoe Chinese bedrijven reageren’ met IMD professor

Op woensdag 15 april:
16:30 - 16:35 Ontvangst en welkom
16:35 - 16:50 Presentie door Mark Greeven, professor innovatie & strategie aan de IMD Business School in Lausanne ‘Kansen vinden tijdens deze crisis: hoe Chinese bedrijven reageren’ Door Mark Greeven
16:50 - 17:15 Online peer-to-peer breakout sessie: hoe kunnen we deze best practices toepassen?
17:15 - 17:30 Terugkoppeling, conclusie en Q&A

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement