Over ONLINE: De strategische pijlers achter Revenue Growth Management

ONLINE: De strategische pijlers achter Revenue Growth Management

30 juni 2020 van 16:30 uur 30 juni 2020 tot 17:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 99,- (excl. BTW) voor deze online bijeenkomst. 

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Op 30 juni staat de PIM-webinar in het teken van duurzame en winstgevende groei. Pricing en portfoliomanagement zou een voorname rol moeten hebben in de marketingmix. Waarom? Tijdens deze kennissessie stippen we het belang daarvan aan. Verder komt ook pricing tijdens COVID-19 aan de orde en wat jouw rol is én kan zijn in de totstandkoming van pricing en portfoliokeuzes.

Pricing
Tijs Rotmans, pricing expert bij The Pricing Company, leert je hoe pricing te integreren is in de dagelijkse bedrijfsvoering en marketingorganisatie. Tijs vraagt jouw mening op deze stellingen. Tijdens de webinar komt hij hier op terug. Wil je nu al meer weer weten over pricing en Tijs? Lees hier een interview met hem.

Portfoliomanagement
George de Boer, Global Marketing Director bij TomTom, is verantwoordelijk voor TomToms marketing wereldwijd voor automotive. De divisie die technologie voor voertuigen ontwikkelt zoals in-dash-navigatie en geautomatiseerd rijden. Tijdens de PIM webinar zoomt George in op strategisch en tactisch portfoliomanagement. Waarom zijn ervoor de huidige divisies en markten gekozen? En hoe worden productkeuzes binnen TomTom en de automotive-divisie gemaakt?

De webinar vindt plaats in ClickMeeting. De link hiervoor volgt kort voor aanvang van de webinar.

Programma van ONLINE: De strategische pijlers achter Revenue Growth Management

Op dinsdag 30 juni:
16:30 - 16:40 Introductie door Alexander van Dam
16:40 - 17:00 Wat is winstgevende groei door Tijs Rotmans (The Pricing Company) Door Tijs Rotmans
17:00 - 17:20 Portfoliomanagement in actie door George de Boer (TomTom) Door George de Boer
17:20 - 17:25 Netwerken in 5 online minuten: wat is jouw take-away?
17:25 - 17:30 Afronding

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement