ONLINE: De strategische pijlers achter Revenue Growth Management
PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 99,- (excl. BTW) voor deze online bijeenkomst.
Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Op 30 juni staat de PIM-webinar in het teken van duurzame en winstgevende groei. Pricing en portfoliomanagement zou een voorname rol moeten hebben in de marketingmix. Waarom? Tijdens deze kennissessie stippen we het belang daarvan aan. Verder komt ook pricing tijdens COVID-19 aan de orde en wat jouw rol is én kan zijn in de totstandkoming van pricing en portfoliokeuzes.
Pricing
Tijs Rotmans, pricing expert bij The Pricing Company, leert je hoe pricing te integreren is in de dagelijkse bedrijfsvoering en marketingorganisatie. Tijs vraagt jouw mening op deze stellingen. Tijdens de webinar komt hij hier op terug. Wil je nu al meer weer weten over pricing en Tijs? Lees hier een interview met hem.
Portfoliomanagement
George de Boer, Global Marketing Director bij TomTom, is verantwoordelijk voor TomToms marketing wereldwijd voor automotive. De divisie die technologie voor voertuigen ontwikkelt zoals in-dash-navigatie en geautomatiseerd rijden. Tijdens de PIM webinar zoomt George in op strategisch en tactisch portfoliomanagement. Waarom zijn ervoor de huidige divisies en markten gekozen? En hoe worden productkeuzes binnen TomTom en de automotive-divisie gemaakt?
De webinar vindt plaats in ClickMeeting. De link hiervoor volgt kort voor aanvang van de webinar.
Programma van ONLINE: De strategische pijlers achter Revenue Growth Management
Op dinsdag 30 juni: | |
16:30 - 16:40 | Introductie door Alexander van Dam |
16:40 - 17:00 | Wat is winstgevende groei door Tijs Rotmans (The Pricing Company) Door Tijs Rotmans |
17:00 - 17:20 | Portfoliomanagement in actie door George de Boer (TomTom) Door George de Boer |
17:20 - 17:25 | Netwerken in 5 online minuten: wat is jouw take-away? |
17:25 - 17:30 | Afronding |