Over ONLINE: Making the most out of digital transformation

ONLINE: Making the most out of digital transformation

08 december 2020 van 15:00 uur 08 december 2020 tot 16:30
Ticket
Prijs
Online bijeenkomst niet-leden
€ 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen € 99,- (excl. BTW) voor deze online bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Ga je mee met de digitale ontwikkelingen, dan loop je geheid tegen veel uitdagingen aan. Hoe je deze succesvol tackelt bespreken we 8 december tijdens de PIM-talkshow. Aljan de Boer bevraagt onze gasten Wankie Chan, Marketingdirecteur Medium Business EMEA Dell Technologies en Thomas Plantenga, CEO van Vinted.

Dell Technologies
Als technologiebedrijf en adviespartner, ziet Dell van dichtbij welke uitdagingen bedrijven tegenkomen in hun digitale ontwikkeling. Wankie Chan, Marketingdirecteur Medium Business EMEA bij Dell Technologies, onthult tijdens de online PIM-talkshow op 8 december de drie succesfactoren van digitale transformatie en laat zien hoe belangrijk de inbreng van marketing is. Dat vraagt wel lef, aldus Wankie: ‘Je hebt als marketeer de belangrijkste sleutel in handen: kennis van de klant en de markt. Durf jij voor de klant te gaan staan en te eisen wat voor die klant nodig is? Hoeveel impact wil je maken?’ Ze geeft de marketeer handvatten om een grotere rol te spelen in de transformatie-uitdaging en daarmee meer waarde voor klanten en het bedrijf te creëren. Ter inspiratie deelt ze een digitaal transformatieproject van Dell zelf en laat ze zien hoe het wereldwijd staat met de digitale transformatie bij bedrijven, door de resultaten te onthullen van de tweejaarlijkse Digital Transformation Index.

Vinted
Vinted, platform voor tweedehands kleding en andere producten, is een succes in verschillende Europese landen, waaronder Nederland. Toch was het bedrijf in 2016 bijna ter ziele. CEO Thomas Plantenga vertelt tijdens onze talkshow hoe Vinted zijn ideale businessmodel heeft ontwikkeld en hoe het de digitale met de fysieke wereld verbindt. En de bonusvraag: waarom speelt televisie zo’n grote rol voor deze digitale scale-up? Je hoort het allemaal op 8 december. Kun je niet wachten? Lees hier alvast meer over Vinted en Thomas Plantenga. 

Programma van ONLINE: Making the most out of digital transformation

Op dinsdag 8 december:
15:00 - 15:05 Welkom en opening door Aljan de Boer - PIM
15:05 - 15:25 Interview met Thomas Plantenga (CEO Vinted) Door Thomas Plantenga
15:25 - 15:45 Interview met Wankie Chan (Marketing Director EMEA Medium Business bij Dell Technologies) Door Wankie Chan
15:45 - 16:00 Break-out & netwerken
16:00 - 16:10 Terugkoppeling vanuit de break-outs
16:10 - 16:20 Vervolg interview met Wankie Chan (Marketing Director EMEA Medium Business at Dell Technologies)
16:20 - 16:30 Wrap up, afronding & vragen

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement