Sprekers bij Innoveren in customer experience

Innoveren in customer experience

03 maart 2020 van 17:30 uur 03 maart 2020 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via cheryl.vilt@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden. 

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Anders Jansen

    Anders Jansen

    flowresulting
    Anders Jansen is partner bij flowresulting, adviesbureau voor marketing & strategie. Flowresulting helpt organisaties kiezen wie ze willen zijn, voor welke klanten en wat de winnende dienstverlening en prijs is om je te onderscheiden. Maniakaal begrijpen van de leefwereld van klanten, van situaties, van dagelijkse keuzes door gebruikers vormen voor ons het vertrekpunt. Dit doet Flowresulting altijd samen met klanten en medewerkers, aangezien zij de dienstverlening maken. Anders heeft veel ervaring met customer journeys, service design, NPS, customer experience in zowel B2C als B2C
  2. Ankie Straathof

    Ankie Straathof

    Ankie Straathof is al meer dan 25 jaar gepassioneerde vakidioot op gebied van Customer Care waarbij de mens (medewerker en klant) voor haar centraal staat. Ze werkt als Manager Customer Care & Sales bij hét meest inspirerende, verrassende en creatieve warenhuis. Bij de De Bijenkorf houdt ze zich continu bezig met het optimaliseren van klantbeleving.
  3. Tjeerd den Boer

    Tjeerd den Boer

    Met Business Impact Training helpt oprichter Tjeerd den Boer organisaties veranderingen door te voeren, problemen op te lossen of meer uit hun kapitaal te halen. Tjeerd doet dat op zijn eigen typische manier: talentgericht, energiek én motiverend. “Het motiveert me elke dag om het resultaat van onze klanten te laten groeien. Na een training zie je het resultaat op de vloer en vind je dat terug in de omzet of marge. Zie me als bedrijfspiloot. Ik stuur mee in de cockpit van opdrachtgevers om te helpen bij lastige ‘take-offs’, zware landingen en veranderingen van koers." Trainen kan veel verder gaan dan een vaardigheid aanleren. De attitude en houding aspecten zijn het echte fundament.” Naast trainer is Tjeerd ook auteur van managementkookboek “Boerenwijsheden”. Samen met Jonnie Boer van driesterren restaurant De Librije ontleedt Tjeerd de bedrijfsstructuur en -cultuur van De Librije en wordt antwoord gegeven op tal van andere vragen die de onderneming betreffen. Vragen die op allerlei bedrijven toepasbaar zijn.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement