Programma van Innoveren in customer experience

Innoveren in customer experience

Programma van Innoveren in customer experience

Op dinsdag 03 maart:
17:30 - 18:15 Inloop
18:15 - 18:20 Inleiding PIM door Mariëlle van der Zouwen
18:20 - 18:50 De Bijenkorf Door Ankie Straathof
18:50 - 19:15 Flow Resulting Door Anders Jansen
19:15 - 19:25 Pauze
19:25 - 20:25 De Librije Door Tjeerd den Boer
20:25 - 20:30 Wrap up
20:30 - 21:15 Borrel & afsluiting
  1. Van 18:20 tot 18:50

    De Bijenkorf

    Door Ankie Straathof

    Ankie leert je tijdens de presentatie door de ogen van de klant te kijken. Want zo zie je de ware ziel van je organisatie. Het is Ankie's passie om te borgen dat die klant een stem heeft binnen de organisatie en dat zij samen met haar team de empowerment en drive heeft om die klant echt persoonlijk te helpen. Customer Experience, je bent er samen voor verantwoordelijk!

  2. Van 18:50 tot 19:15

    Flow Resulting

    Door Anders Jansen

    Kracht van klantbeloften: Durf te beloven en je wordt beloond: klanten gaan je meer kopen, blijer zijn en helpen nog beter te worden! 
    De 7 zekerheden van de Jumbo, wie kent ze niet. De Jumbo deed niks anders in haar dienstverlening voor en na de 7 zekerheden, maar vanaf het moment dat ze de 7 zekerheden introduceerde, werden ze ineens wel 3x het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland én steeg hun omzet substantieel. Interessant! Door heel expliciet te benoemen wat je zekerheden of klantbeloften zijn, gaat je toegevoegde waarde in de ogen van klanten veel tastbaarder worden. En daar word je beter van. Dat wil elke organisatie, want we zijn allemaal heel goed, maar te vaak hebben klanten het niet door.

    Flowresulting helpt bedrijven harder te groeien met hands-on advies over strategie, customer experience en pricing. Jumbo wordt o.a. als case tijdens deze PIM-sessie besproken.

  3. Van 19:25 tot 20:25

    De Librije

    Door Tjeerd den Boer

    De presentatie van Tjeerd gaat over de belangrijkste succescriteria van een High Performing Organisation (HPO). Hij neemt driesterrenrestaurant De Librije als voorbeeld via zijn boek 'Boerenwijsheden' en gaat via de smaakmetafoor in op thema’s om HPO te worden en te blijven. Zoet, zuur, bitter, en umami: Tijdens deze avond richt Tjeerd zich op 3D en Umami. Volgens hem belangrijk bij Customer Experience. 

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via cheryl.vilt@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden. 

Deel met anderen