Over Innoveren in customer experience

Innoveren in customer experience

Customer experience leeft! Customer experience is de som van alle belevingen van een klant tijdens de interacties met het merk. Zowel offline als online. Daarbij gaat het niet om een bepaald moment. Wat telt is het geheel van momenten in de hele customer journey en de gehele beleving van het 'klant' zijn. Bedrijven zien inmiddels in dat de totale klantbeleving zorgt voor onderscheidend vermogen en dat je met klantbeleving kunt werken aan een 'love brand'. PIM inspireert jou deze avond met diverse interessante cases van onder andere De Librije en warenhuis De Bijenkorf.

Programma van Innoveren in customer experience

Op dinsdag 03 maart:
17:30 - 18:15 Inloop
18:15 - 18:20 Inleiding PIM door Mariëlle van der Zouwen
18:20 - 18:50 Flow Resulting Door Anders Jansen
18:50 - 19:15 De Bijenkorf Door Ankie Straathof
19:15 - 19:25 Pauze
19:25 - 20:25 De Librije Door Tjeerd den Boer
20:25 - 20:30 Wrap up
20:30 - 21:15 Borrel & afsluiting

Lees meer over het programma

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via cheryl.vilt@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden. 

Deel met anderen