Innoveren in customer experience
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via cheryl.vilt@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Customer experience leeft! Customer experience is de som van alle belevingen van een klant tijdens de interacties met het merk. Zowel offline als online. Daarbij gaat het niet om een bepaald moment. Wat telt is het geheel van momenten in de hele customer journey en de gehele beleving van het 'klant' zijn. Bedrijven zien inmiddels in dat de totale klantbeleving zorgt voor onderscheidend vermogen en dat je met klantbeleving kunt werken aan een 'love brand'. PIM inspireert jou deze avond met diverse interessante cases van onder andere De Librije en warenhuis De Bijenkorf.
Programma van Innoveren in customer experience
Op dinsdag 3 maart: | |
17:30 - 18:15 | Inloop |
18:15 - 18:20 | Inleiding PIM door Mariëlle van der Zouwen |
18:20 - 18:50 | Flow Resulting Door Anders Jansen |
18:50 - 19:15 | De Bijenkorf Door Ankie Straathof |
19:15 - 19:25 | Pauze |
19:25 - 20:25 | De Librije Door Tjeerd den Boer |
20:25 - 20:30 | Wrap up |
20:30 - 21:15 | Borrel & afsluiting |