Over PIM podium tijdens MIE (i.s.m. MOA)

PIM podium tijdens MIE (i.s.m. MOA)

Dit jaar geeft Ferdinand von Gotzen van Growth Tribe namens PIM een presentatie op het tweedaagse Marketing Insights Event (MIE). In 2020 gaat het tijdens hét grootste Marketing Insights Event op 5 en 6 februari 2020 over “It’s all about insights”. Laat je bijpraten, verrassen én inspireren. Als PIM-lid krijg je zelfs korting!

In meer dan 100 sessies, worden de belangrijkste INSIGHTS van dit moment en voor de
toekomst op het gebied van marketing, research en analytics gedeeld. 

De 18e editie van hét grootste Marketing Insights Event (MIE) verwelkomt 2500 (digital) marketeers,
data-analisten, researchers en andere insights-professionals in de Jaarbeurs en de
grootste bioscoop van Nederland, Kinepolis.

Laat je verrassen en inspireren door onze keynotes, waaronder Jeroen van der Boom
en cases van o.a.: Sir Joe | &C Media | Royal FloraHolland | VRT | Van Gogh
Museum | Rijksoverheid | Vakbond De Unie | Brainport Eindhoven | Nederlandse
Rode Kruis | Gemeente Den Haag | ABN AMRO | Royal Swinkels Family Brewers |
Koninklijke Peijnenburg | FOX Sports | AkzoNobel | Independer | VGZ | Albert Heijn |
Corendon

Ontdek de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van:
Meaningful marketing | dataconversie | programming | Sonic Branding | Data
integration | De maatschappelijke impact van insights | GenZ paradoxen | Consumer
Behavior | Business Intelligence | Brand SHARPening | The future of insights |
community research | duurzame mobiliteit | breinautomatismen | productinnovaties |
performance dialogue | Creative crowdsourcing | cultuurmarketing

Meer? 
Wil je nog meer weten, ga dan naar de MIE website

Prijzen

Schrijf je hier in met de speciale MOA-promotiecode PIM en kom naar het MIE
voor slechts €129,50* (reguliere prijs €149,50)


*Prijs is voor een 1-daags ticket, incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en
netwerkborrel, excl. BTW. Deze actie is geldig tot uiterlijk 5 februari 2020.

Deel met anderen