Sprekers bij PIM Trend Fest 2020

PIM Trend Fest 2020

Over de sprekers

  1. Aljan de Boer

    Aljan de Boer

    Aljan is Head of Inspiration bij TrendsActive Als Head of Inspiration bij TrendsActive leert hij merken en organisaties hun klanten beter te begrijpen en bedienen. Naast zijn rol bij TrendsActive is Aljan gastdocent bij Beeckestijn Business School en Nyenrode en bestuurslid bij PIM.
  2. Andrew Steele

    Andrew Steele

    Andrew Steele is a Head of Product for DNAfit, part of the Prenetics Group, and a recently retired Olympic athlete in Track & Field, who ran the 400m and 4x400m for Great Britain. Having competed internationally for 12 years, Andrew was one of the most experienced athletes on Team GB, being part of national teams at European, Commonwealth, World and Olympic level. Shortly after retiring in 2016, Andrew became an Olympic medallist from Beijing 2008 - some 8 years later. Andrew finished 4th in the Beijing 2008 4x400m relay, behind a Russian team who in 2016 were retrospectively disqualified thanks to a back dated doping failure, and finally received his medal in 2017! As a founding member and Head of Product Development for personal genetics company DNAfit, Andrew specialises in the use of genetic technology for personalisation in fitness and nutrition, providing the personal gateway allow individuals to make better personalised exercise and nutrition choices. In 2018, DNAfit joined the Prenetics Group to expand the companies offering to include the entire spectrum of genetic report, from medical screening and family health to preventative health and wellness.
  3. Esther Hendriks

    Esther Hendriks

    Coöperatie VGZ is een toonaangevende zorgverzekeraar met een sterke marktpositie en een heldere ambitie: de zorg in Nederland betaalbaar houden door samen met zorgaanbieders te werken aan zinnige zorg. Maar hoe raak je als bevlogen medewerker nu verbonden aan Zinnige Zorg en maak je het concreet en tastbaar voor je collega’s en klanten? Esther Hendriks is kwartiermaker bij Cooperatie VGZ en verantwoordelijk voor verandertrajecten en neemt in ons mee wat haar ervaringen zijn om bevlogenheid om te zetten in betrokkenheid.
  4. Ine Stultjens

    Ine Stultjens

    Ine Stultjens heeft een track record in de FMCG-branche bij onder andere Sara Lee/Douwe Egberts, Innocent Drinks en Nestlé. Sinds april 2016 werkt ze als Head of Marketing & Communication bij Koninklijke Auping in Deventer waarbij ze richting geeft aan de ambitie van het merk om de wereld écht uit te rusten. Het bouwen aan mooie, sterke merken die ertoe doen door positieve verandering teweeg te brengen, vindt ze belangrijk. En daarvoor komt ze graag haar bed uit.
  5. Pauline Taks

    Pauline Taks

    Pauline is trendconsultant bij TrendsActive. Ze houdt zich dagelijks bezig met veranderingen in de maatschappij en de invloed daarvan op menselijk gedrag en behoeften. Met een kritische blik verzamelt en bestudeert ze onderzoeken die helpen begrijpen waarom mensen doen wat ze doen. Naast het uitvoeren van sociaal-cultureel trendonderzoek, vertaalt ze trendinzichten voor merken om zo hun relevantie te vergroten.

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via cheryl.vilt@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen