
PIM Trend Fest 2020
Programma van PIM Trend Fest 2020
Op donderdag 30 januari: | |
15:30 - 16:00 | Inloop |
16:00 - 16:15 | Introductie AFAS & PIM |
16:20 - 17:20 | Presentatie PIM Trendrapport 2020 Door Aljan de Boer, Pauline Taks |
17:20 - 17:30 | Lancering Trendrapport |
17:30 - 18:00 | Auping rust de wereld uit (Ine Stultjens, Manager Marketing Communicatie Auping) Door Ine Stultjens |
18:00 - 18:45 | Diner |
18:45 - 19:30 | DNAfit (Andrew Steele, Head of Product DNAfit) Door Andrew Steele |
19:30 - 19:35 | Afsluiting |
19:35 - 20:15 | Borrel |
-
Marketeers willen allemaal 'de klant centraal stellen'.
Daarvoor moet je echt begrijpen wat de behoeften en drijfveren van individuen zijn.
Het thema van het Trendrapport 2020 is daarom: de zoektocht naar betekenis. -
Van 17:30 tot 18:00
Auping rust de wereld uit (Ine Stultjens, Manager Marketing Communicatie Auping)
Door Ine StultjensBij Koninklijke Auping werken ze al meer dan 130 jaar aan de beste manieren om uit te rusten. Elke Auping wordt handgemaakt. Met aandacht voor detail, het milieu en de toekomst. Een Auping is dus niet zomaar een bed. Het is een overtuiging: een uitgeruste wereld is een mooiere wereld. Zo zorgt Auping ervoor dat iedere morgen, beter is dan gisteren. Vanuit de groene fabriek in Deventer streeft Auping naar 100% recyclebare materialen. Steeds vaker innoveren ze samen met bedrijfsleven en wetenschap. Samen met DSM-Niaga realiseerde Auping een wereldprimeur met de lancering van het eerste circulaire matras. Deze doorbraak werd door de Nederlandse overheid bekroond met de Circular Award Business 2019.
Elke dag zet Auping zich in voor een nóg mooiere wereld. Zo maakt Auping onze dromen - en die van toekomstige generaties - waar. Kan jij weer met een gerust hart naar bed.
-
Dit award-winning platform helpt mensen om via hun DNA te ontdekken wat voor soort voeding en welke fitnessactiviteiten het beste aansluiten op hun genetische aanleg. Zo helpt DNAfit mensen langer, gezonder en gelukkiger te leven. In 2017 werden ze door FastCompany uitgeroepen als een van de 100 meest innovatieve bedrijven ter wereld en noemde Sunday Times ze een ‘one to watch company’. In Engeland hebben ze het afgelopen jaar de prestigieuze Queen’s Award for Enterprises binnengehaald (presentatie in het Engels)