Over PIM Marketing Literatuur Prijs 2019

PIM Marketing Literatuur Prijs 2019

26 november 2019 van 17:30 uur 26 november 2019 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.


Welk boek maakte het meeste indruk op de jury? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Je hoort het allemaal op 26 november. 

Kies zelf je programma
Alle auteurs zijn gevraagd hun werk te komen toelichten. Tijdens deze avond kies je zelf de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Aan het einde van de avond vindt de uitreiking van de Marketing Literatuur Prijs plaats. Een feestelijke avond bomvol kennis en inspiratie.

Uit een longlist van meer dan 40 marketingboeken is een shortlist samengesteld van 11 boeken. Dit zijn de nominaties in alfabetische titelvolgorde:
  • De onsterfelijke onderneming - Fons Van Dyck (LannooCampus)
  • De Onweerstaanbaarheidstheorie - Jan Heuvel (Boom uitgevers)
  • Digital Marketing Fundamentals, From Strategy to ROI - Marjolein Visser, Berend Sikkenga, Mike Berry (Noordhoff)
  • Excelleren in service - Jean-Pierre Thomassen, Eric de Haan (Management Impact)
  • Extreem klantgericht = Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties - Danielle de Jonge (Van Duuren Management)
  • Het einde van concurrentie? Zakendoen in de platformeconomie - Cor Molenaar (Boom uitgevers)
  • Retail. De digitale hysterie voorbij. Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant - Gino van Ossel (Van Duuren Management)
  • The Positive Sum Game - Herman Toch & Ann Maes (Boom uitgevers)
  • Waardevolle Eenvoud - Bart Schouten (Van Duuren Management)
  • Who is accountable? Sales, marketing en communicatie op één lijn - Franck Kuppers, Werner van Beusekom (Management Impact)
  • Worlds of Wonder | Experience Design for Curious People - Erik Bär, Stan Boshouwers (BIS Publishers)

Programma van PIM Marketing Literatuur Prijs 2019

Op dinsdag 26 november:
17:30 - 18:15 Inloop en buffet
18:15 - 18:25 Welkom namens PIM en RAI Amsterdam
18:35 - 19:05 Sprekerronde 1
19:15 - 19:45 Sprekerronde 2
19:45 - 19:55 Korte pauze
20:00 - 20:30 Sprekerronde 3
20:30 - 20:50 Uitreiking PIM Marketing Literatuur Prijs 2019
20:50 - 21:30 Netwerkborrel met hapjes

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement