Sprekers bij PIM Marketing Literatuur Prijs 2019

PIM Marketing Literatuur Prijs 2019

26 november 2019 van 17:30 uur 26 november 2019 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Ann Maes

    Ann Maes

    Ann Maes heeft een internationale carrière uitgebouwd met het bouwen en beschermen van de reputatie van mensen, merken en organisaties. Als managing director en hands-on reputatiestrateeg werkte ze voor wereldbekende én piepkleine merken. Met passie, overtuiging en nieuwsgierigheid. Ann is gedreven om via ondernemen en organiseren een sterkere maatschappij te bouwen.
  2. Bart Schouten

    Bart Schouten

    Bart Schouten is zelfstandig organisatieadviseur, spreker en facilitator van innovatie en verandering. Vanuit een creatieve en een zakelijke achtergrond ondersteunt hij een breed spectrum aan organisaties in de profit- en non-profitsector, om met elkaar tot waardevolle en eenvoudige oplossingen te komen. Jarenlange ervaring met het ontwikkelen van klantgerichte producten, diensten en processen leidden tot de ontwikkeling van het model van Waardevolle Eenvoud. Dit universele model spreekt door zijn extreme eenvoud en het ontbreken van vakjargon grote groepen medewerkers in allerlei sectoren aan. In het boek Waardevolle Eenvoud is naast het model een concrete aanpak opgenomen, om zelfstandig met waarde en eenvoud aan de slag te gaan. Daarmee adresseert het model niet alleen verbetermogelijkheden, maar kun je ze ook daadwerkelijk realiseren.
  3. Berend Sikkenga

    Berend Sikkenga

    Berend Sikkenga SMP is een gepassioneerde digital manager met bijna twintig jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde. Momenteel is hij als Director E-commerce bij LEGO verantwoordelijk voor e-commerce en omnichannel in de Benelux. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges en is al meerdere jaren auteur in het Marketingfacts Jaarboek. Sikkenga startte zijn carrière bij internetadviesbureau Red Hot Minute (voorheen Booleanpark) en gaf daarna in verschillende functies leiding aan marketing-, sales- en servicemanagement bij Essent en Ziggo.
  4. Daniëlle de Jonge

    Daniëlle de Jonge

    Daniëlle de Jonge helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt zij professionals en ondernemers op prikkelende wijze om zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. Zij is actief als: • Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. • Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Recent ontwikkelde zij de online training ‘Stop met verkopen!’ • Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en het genomineerde boek ‘Extreem klantgericht’. Haar stijl is nuchter, heel praktisch en met een flinke dot humor. Dat zie je ook terug in haar blogs en vlogs.
  5. Eric de Haan

    Eric de Haan

    Eric is thuis in customer value management en Service Excellence en helpt organisaties hun klantgevoeligheid integraal te ontwikkelen. Hij was lid van de Europese en van de Nederlandse normcommissies Creating outstanding customer experiences through Service Excellence (2013–2015), is bestuurder van Stichting Service Excellence, voorzitter van Stichting Gouden Oor en kerndocent van de post hbo-opleiding Service Excellence bij Beeckestijn Business School. Hij schreef onder meer De Tao van Service, is coauteur van het boek Service Excellence en ontwikkelde het spel ServiceGuru en de Service Excellence Scheurkalender.
  6. Fons van Dyck

    Fons van Dyck

    Fons Van Dyck is a recognized expert and strategic advisor in the field of corporate survival, brand strategy and communication strategies for both consumer and corporate brands. He is the founder of Think BBDO, a division of the international communications group BBDO located in Brussels, specializing in strategic brand consultancy. Fons Van Dyck holds a PhD degree in Media and Communication studies (2016) and teaches the courses ‘Strategic Brand Management’ and ‘Marketing communications management’ at the Free University of Brussels (VUB-Solvay Business School). He was elected ‘master marketer’ by the Belgian professional marketing association, Stichting Marketing, in 2009. Fons Van Dyck has published the book “Advertising Transformed” with Kogan Page (2014). Translated into Turkish and Thai. In his latest book “De onsterfelijke onderneming”- “The survival paradox” (LannooCampus, 2019), Fons addresses the burning question how companies, and their brands, can survive in disruptive times. The book covers in great extent the reasons behind the successes and failures of Apple, the most valuable company in the world. The book debunks a large number of marketing and strategy myths, and is well documented with the latest scientific research in this domain. The book is a survival kit for any company (great or small) and any entrepreneur that wants to shape the future.
  7. Franck Kuppers

    Franck Kuppers

    Franck Kuppers is een gepassioneerd marketeer, eigenaar van interimmarketing.nl en vakdocent strategische marketing aan de Avans Hogeschool. Alignement tussen sales, marketing en communicatie is de rode draad in zijn werk voor de afgelopen twintig jaar. Hij heeft in meerdere functies – binnen sales, marketing en communicatie – ruime werkervaring opgedaan bij grote (inter)nationale A-merken.
  8. Herman Toch

    Herman Toch

    Herman Toch koos na verschillende internationale jobs als marketeer en algemeen directeur voor een ruimer perspectief. Hij verdiepte zich in de wereld van Purpose en maatschappijbouwend ondernemen. Herman schreef al twee succesvolle boeken: Transformeren om te overleven (winnaar PIM-Marketing Literatuurprijs) en Happy Profit. Vandaag begeleidt hij mensen, bedrijven en organisaties die maatschappelijk succes koppelen aan eigenbelang.
  9. Jan Heuvel

    Jan Heuvel

    Jan Heuvel is Strategiemaker en als associate consultant verbonden aan SAMR Marktvinders. Als adviseur of interim manager helpt hij bedrijven anders te kijken, te denken en te doen. Hij werkt altijd op het kruispunt van strategie en innovatie, met als uitgangspunt ingewikkelde zaken eenvoudig te maken. Hij staat aan de basis van talrijke succesvolle strategieën en concepten in binnen- en buitenland en heeft zijn ideeën ook in praktijk gebracht met eigen start-ups.
  10. Jean Pierre Thomassen

    Jean Pierre Thomassen

    Eigenaar
    Jean-Pierre Thomassen is directeur van www.customerdelight.nu. Hij is gespecialiseerd in de thema's klantgerichtheid, klanttevredenheid en customer delight. Zowel in het bedrijfsleven, de overheid als de zorg heeft hij een groot aantal organisaties ondersteund in de vorm van projectmanagement, advies, onderzoek en training. Over zijn specialisatie heeft hij 13 boeken (waaronder 'Customer Delight' en 'Excelleren in klantgerichtheid') en meer dan 40 artikelen geschreven. Thema's zijn bijvoorbeeld het realiseren van enthousiaste klanten, de zin en onzin van klanttevredenheidsonderzoek, integraal klachtenmanagement en het gebruik van servicegaranties/kwaliteitshandvesten.
  11. Marjolein Visser

    Marjolein Visser

    Marjolein Visser RM helpt als adviseur en interim-manager het marketingrendement van dienstverlenende organisaties te verbeteren en innovatieve businessmodellen te ontwikkelen. Zij is managing consultant van adviesbureau MarketWise en oprichter van TourWise, onlinemarketingoplossingen voor toerisme en recreatie. Daarnaast verzorgt zij in company trainingen en is betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen. Visser werkte in (interim-)marketing- en directiefuncties voor onder meer De Hypothekers Associatie, Achmea, Youri Group, Delta Lloyd, AEGON, SNS Bank, Randstad en verschillende zorg-, charitatieve en andere non-profitorganisaties. Zij schreef zes boeken en tientallen artikelen over uiteenlopende marketingonderwerpen. Sinds zij in 1994 de eerste internetcursus in Nederland volgde, is zij geboeid door de vele mogelijkheden die digitalisering biedt.
  12. Stan Boshouwers

    Stan Boshouwers

    Stan Boshouwers (1968) and Erik Bär (1969) studied Cognitive Artificial Intelligence at Utrecht University in The Netherlands. In 1991, they founded Tinker imagineers, now one of the leading experience design agencies in Europe. Being around for 25 years, they witnessed the rise of the experience economy, and made significant contributions to it by delivering many international award winning designs and concepts. In 2007, Stan Boshouwers wrote the ‘ Handboek voor Hemelbestormers’ , (‘Handbook for Revolutionaries’) a tool guide for putting inspiration at work. This book was nominated ‘Management Book of the Year’ in both The Netherlands and Belgium. Erik Bär wrote ‘Vanaf nu wordt alles anders” (‘All will be different, as of now.’), a personal quest for love. His wife Rina van der Weij did the artwork and design.
  13. Werner van Beusekom

    Werner van Beusekom

    Werner van Beusekom is een rasechte reclamemaker die als merkstrateeg voor veel verschillende merken werkt. Hij staat aan de strategische basis van meerdere award-winning merkconcepten. Daarnaast is hij interim marketingconsultant en (parttime) docent marketing & communicatie aan de Avans Hogeschool. Ook is hij auteur van de Reclametoolbox. Conversie en accountability vormen – net als sales, marketing en communicatie – belangrijke pijlers in zijn loopbaan.

Binnenkort op de agenda

  1. 22 september 2022

    Marketing & Innovatie netwerkborrel

    Meer over dit evenement
  2. 24 november 2022

    PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

    Meer over dit evenement