Over Merken met een purpose, marketing met impact

Merken met een purpose, marketing met impact

18 september 2019 van 17:30 uur 18 september 2019 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.



Organisaties zien dat een richtinggevende purpose positief effect kan hebben op meerdere kpi’s, uiteenlopend van merkvoorkeur tot aandeelhouderswaarde. Zo blijkt uit verschillende onderzoeken. Mensen zoeken naar meer betekenis in hun leven en hetzelfde geldt voor merken. Met een sociaal doel — je purpose — creëer je ook toegevoegde waarde en aantrekkingskracht op klanten, nieuwe klanten en andere stakeholders. Shell en a.s.r. delen deze avond hoe zij omgaan met purpose en impactvolle marketing. We starten de avond met een presentatie van Bart Brüggenwirth, auteur van het boek ‘sterke merken, betere wereld’, onderdeel van de top 3 marketing literatuurprijs 2017.

Programma van Merken met een purpose, marketing met impact

Op woensdag 18 september:
17:30 - 18:15 Inloop & buffet
18:15 - 18:20 Welkomstwoord PIM
18:20 - 18:50 Merken, mensen én maatschappij met elkaar verbinden (Bart Brüggenwirth, auteur en spreker) Door Bart Brüggenwirth (Sterke merken betere wereld)
18:50 - 19:20 a.s.r. herpositionering als verzekeraar die sociale impact creëert (Boudewijn van Uden, Directeur Corporate Communicatie a.s.r. en Hella de Weger, Manager Merk & Positionering a.s.r. ) Door Boudewijn van Uden, Hella de Weger
19:20 - 19:40 Pauze
19:40 - 20:10 Shell: een bedrijf in transitie (Klaas Engelsma, Communications Manager Benelux Shell) Door Klaas Engelsma
20:10 - 20:25 Afsluiting
20:25 - 21:30 Borrel

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement