Sprekers bij Disruptieve innovatie, IMD Professor Howard Yu

Disruptieve innovatie, IMD Professor Howard Yu

20 juni 2019 van 17:30 uur 20 juni 2019 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 200,00

PIM-lidmaatschap tot eind 2019 is inbegrepen in het bovengenoemde bedrag.

Deze sessie is toegankelijk voor iedereen die bij NIMA Marketing Day aanwezig is.

Deze PIM sessie (vanaf 14.30u – 19.00u) is gratis voor PIM-(bedrijfs)leden. 

Als je de hele dag wilt deelnemen aan NIMA Marketing Day, dan kun je voor € 99 excl. btw en administratiekosten (€ 7,50) een kaart kopen. Je kunt dan ook alle sessies vanaf 08.30u – 14.30u volgen. Mail kim.vanderwel@pionline.nl voor meer informatie. 



Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Howard Yu

    Howard Yu

    Howard Yu is the LEGO professor of management and innovation in the prestigious IMD business school in Switzerland as well as the director of its signature program, the Advanced Management Program (AMP), an executive education course. In 2015, Yu was selected by Poets&Quants as one of “The World’s Top 40 Business Professors Under 40,” and in 2018 he appeared on the Thinkers50 Radar list of thirty management thinkers “most likely to shape the future of how organizations are managed and led.” Yu received his doctoral degree from Harvard Business School. Prior to his beginning his doctorate, he worked in the banking industry in Hong Kong. Yu is author of LEAP: How to Thrive in a World Where Everything Can Be Copied (PublicAf fairs, 2018). LEAP has recently won the gold medal at the Axiom Book Awards and the FT business book of the month by the Financial Times.
  2. Ronald van Zetten

    Ronald van Zetten

    Ronald vervulde diverse directiefuncties bij Super, DA, HEMA België, PRAXIS, Albert Heijn, tussen 2003 en 2015 CEO van HEMA BV. Internationale expansie en formule ontwikkeling hielpen HEMA succesvol door de crisis 2008/2014. In 2015 de stap naar zelfstandig ondernemerschap en richtte hij Retail Expert Network BV op, een adviesbureau voor strategieontwikkeling en implementatie binnen retail In 2016 acquireerde Roland Kahn, Jaco Scheffers en Ronald van Zetten de merkrechten en databases van Vroom en Dreesmann. In 2018 trad Alexander van Slooten toe als aandeelhouder, en startte VD.nl

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement