Over Disruptieve innovatie, IMD Professor Howard Yu

Disruptieve innovatie, IMD Professor Howard Yu

20 juni 2019 van 17:30 uur 20 juni 2019 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 200,00

PIM-lidmaatschap tot eind 2019 is inbegrepen in het bovengenoemde bedrag.

Deze sessie is toegankelijk voor iedereen die bij NIMA Marketing Day aanwezig is.

Deze PIM sessie (vanaf 14.30u – 19.00u) is gratis voor PIM-(bedrijfs)leden. 

Als je de hele dag wilt deelnemen aan NIMA Marketing Day, dan kun je voor € 99 excl. btw en administratiekosten (€ 7,50) een kaart kopen. Je kunt dan ook alle sessies vanaf 08.30u – 14.30u volgen. Mail kim.vanderwel@pionline.nl voor meer informatie. 



Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.


Howard Yu is professor management & innovatie aan de IMD business school in Zwitserland. In 2018 verscheen hij op de Thinkers50 lijst van dertig managementdenkers die ‘de meeste invloed zullen hebben op hoe organisaties in de toekomst worden geleid’.
 
Copycat-concurrentie is een constante bedreiging voor organisaties, ondanks goede marketingstrategieën, marktdominantie en financiële middelen. Yu schreef er een boek over: ‘LEAP: how to thrive in a world where everything can be copied’. Op basis van recent wereldwijd onderzoek deelt hij welke merken zichzelf steeds opnieuw uitvinden en daardoor het best presteren in branches zoals automotive, bankwezen, consumentenmerken en retail. En onthult hij de vijf succesfactoren om je te blijven onderscheiden.
 
Deze bijzondere sessie organiseert PIM tijdens NIMA Marketing Day. Na de sessie neem je deel aan het middagprogramma met keynote van Ronald van Zetten (Vroom & Dreesman) over ‘de terugkeer van V&D’ en de afsluitende borrel. Voor PIM-leden zijn geen kosten verbonden aan dit evenement (deelname 14.30u – 19.00u).
 
Meld je snel aan, we hebben slechts 100 gegarandeerde zitplaatsen voor PIM-(bedrijfs)leden.
Als je de hele dag wilt deelnemen aan NIMA Marketing Day, dan kun je voor € 99 excl. btw en administratiekosten (€ 7,50) een kaart kopen. Je kunt dan ook alle sessies vanaf 08.30u – 14.30u volgen. Mail kim.vanderwel@pimonline.nl voor meer informatie.

Zin om te komen en ben je geen (bedrijfs)lid? Word snel lid.
Deze sessie is toegankelijk voor iedereen die bij NIMA Marketing Day aanwezig is. In totaal zijn er 200 zitplaatsen. Mocht je al een NIMA Marketing Day toegangskaart hebben, dan hoef je je niet extra aan te melden. Kom op tijd zodat je verzekerd bent van je plek.

Programma van Disruptieve innovatie, IMD Professor Howard Yu

Op donderdag 20 juni:
14:30 - 15:00 Aankomst en registratie
15:00 - 15:30 Welkom en netwerken
15:30 - 16:10 ‘LEAP: how to thrive in a world where everything can be copied’ by Howard Yu, professor of management and innovation at IMD business school in Switzerland Door Howard Yu
16:10 - 16:20 Pauze - aansluitend neem je deel aan de rest van het middagprogramma van NIMA Marketing Day:
16:20 - 17:00 Ronald van Zetten, Vroom & Dreesman over terugkeer van V&D: overwegingen en resultaat Door Ronald van Zetten
17:00 - 19:00 Borrel en netwerken, gezellige afsluiting van NIMA Marketing Day

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement