AI in actie
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Hans Timmermans
Hans Timmermans (53 jaar) werkte 18 jaar in het bedrijfsleven na zijn studie econometrie om daarna de overstap te maken naar het publieke domein. Na 8 jaar bij het CBS verruilde hij statistieken voor belastingen, waarvan inmiddels al weer 2 jaar als verantwoordelijke voor wat nu de directie Datafundamenten & Analytics heet. Deze directie maakt onderdeel uit van de topstructuur van de Belastingdienst en maakt verscheidenheid aan geavanceerde AI-producten die inmiddels in het hart van de Belastingdienst operationeel zijn. Hans Timmermans is getrouwd, woont in Heeze en heeft 3 kinderen. -
Joris van Heukelom
Joris van Heukelom verruilde in het jaar 2000 Antwerpen voor Amsterdam. Hij werd Vice President Content & Marketing bij MTV Networks, Director Content Consumentenmarkt bij KPN en daarna CEO van Ilse Media, het latere Sanoma Digital. In 2011 verliet Joris van Heukelom de sector digitale media en richtte hij samen met gelijkgestemden MakerStreet op. Dat is uitgegroeid tot een netwerk van ondernemers die samen meer dan 20 ondernemingen besturen. Meer dan 260 makers binnen MakerStreet bedenken, toetsen, ontwerpen, bouwen en optimaliseren producten en diensten van grote corporates en scale-ups. “De mens is getroffen door een tomeloze innovatiewoede en schept heden een technologisch bouwwerk waarvan artificial intelligence vooralsnog de kroon lijkt te gaan worden” Joris stelt zich de vraag: hoe moet de mens zich hierin verhouden tot technologie. -
Kiran Gange
Kiran is the CEO and founder at RapidPricer, an Artificial Intelligence based company that specializes in real time pricing to reduce food wastage in retail. Previously, he had founded CustoLogix in the year 2008 to help retailers leverage analytics and mathematical capabilities for pricing and promotions. Kiran has over a decade of experience consulting on pricing strategies at various retailers including Target, Wal-Mart and Office Depot. His expertise is a combination of retail strategy, mathematics and technology. Kiran has managed international entrepreneurial ventures in The United States, Mexico and The Netherlands.