AI in actie
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van AI in actie
-
17:30 - 18:20
Inloop en buffet
-
18:20 - 18:30
Welkom door PIM
-
18:30 - 19:00
Artificial Intelligence ontrafeld? Van buzzword naar marketingvraagstuk (Joris van Heukelom, Partner Makerstreet)
Door Joris van Heukelom -
19:00 - 19:30
Analytics & AI bij Belastingdienst (Hans Timmermans, Directeur Data Fundamenten & Analytics Belastingdienst)
Door Hans Timmermans -
19:30 - 20:00
AI in retail marketing (Kiran Gange, CEO and founder, RapidPricer)
Door Kiran Gange -
20:00 - 20:30
De ethische aspecten als gevolg van artificial intelligence
-
20:30 - 21:30
Borrel
-
Van 18:30 tot 19:00
Artificial Intelligence ontrafeld? Van buzzword naar marketingvraagstuk (Joris van Heukelom, Partner Makerstreet)
Door Joris van HeukelomLees hier het interview met Joris van Heukelom (Partner Makerstreet)
-
Van 19:00 tot 19:30
Analytics & AI bij Belastingdienst (Hans Timmermans, Directeur Data Fundamenten & Analytics Belastingdienst)
Door Hans TimmermansHans Timmermans, directeur data fundamenten & analytics bij de Belastingdienst vertelt over welke AI-toepassingen de Belastingdienst nu en in de toekomst inzet. En neemt ons mee in leermomenten en innovaties.
-
Van 19:30 tot 20:00
AI in retail marketing (Kiran Gange, CEO and founder, RapidPricer)
Door Kiran GangeWhat role is AI playing the Retail Marketing today, how could it change in the future? How are AI technologies being adopted in retail formats across the world? Kiran Gange will share insights with us based on his extensive international experience. In addition he will also dive into AI for retail promotion and pricing mechanisms.