AI in actie
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
De wet van Moore berekent dat processorsnelheid ongeveer elk anderhalf jaar verdubbelt. Hierdoor kan de mens in 2040 de intelligentie van de machine op geen enkele manier bijbenen. Zelfs niet begrijpen. Dit is wat de singulariteitsbeweging tenminste beweert.
Wat kunnen en willen we als marketeer met artificiële intelligentie? Waar zit de kans of een bedreiging?
Hoe gaan producten en diensten alsook marketing en communicatie zich aanpassen aan de mens, met de wetenschap dat technologie sneller kan 'denken' dan de mensen zelf. Duik met ons in de razendsnel groter wordende wereld van kunstmatige intelligentie. Met AI en data experts en pioniers die ons meenemen in hun innovaties en leermomenten. Praktijkcases die je niet zomaar hoort.
Programma van AI in actie
Op dinsdag 14 mei: | |
17:30 - 18:20 | Inloop en buffet |
18:20 - 18:30 | Welkom door PIM |
18:30 - 19:00 | Artificial Intelligence ontrafeld? Van buzzword naar marketingvraagstuk (Joris van Heukelom, Partner Makerstreet) Door Joris van Heukelom |
19:00 - 19:30 | Analytics & AI bij Belastingdienst (Hans Timmermans, Directeur Data Fundamenten & Analytics Belastingdienst) Door Hans Timmermans |
19:30 - 20:00 | AI in retail marketing (Kiran Gange, CEO and founder, RapidPricer) Door Kiran Gange |
20:00 - 20:30 | De ethische aspecten als gevolg van artificial intelligence |
20:30 - 21:30 | Borrel |