Over The war for (marketing) talent

The war for (marketing) talent

15 april 2019 van 17:30 uur 15 april 2019 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Het is oorlog op de arbeidsmarkt! Hoe ‘vermarkt’ jij je als werkgever en hoe innoveer je op dit gebied? Hoe bind je succesvol talenten aan je organisatie? Dat leer je in deze sessie die volledig in het teken staat van (marketing)talent. Met cases van internationaal arbeidsmarktexpert Geert-Jan Waasdorp van de Intelligence Group, employer branding bij Dura Vermeer en ‘echte’ vacature omschrijvingen van Spielwork (finalist Sprout Start-up of the Year).

Wat zijn de beste marketingscripties van Nederland? 
Bij PIM investeren we graag in talent en werken dan ook nauw samen met de Marketing Associatie Nederland (MAN), de overkoepelende organisatie van de marketingstudieverenigingen van de universiteiten Groningen, Rotterdam, Amsterdam, Maastricht en Tilburg. Samen met de MAN organiseren we jaarlijks de spannende strijd om de Marketing Thesis Award; de award voor de beste marketingscriptie. In korte pitches presenteren de beste marketingstudenten van Nederland hun scriptie aan het publiek en de vakjury. Misschien zit hier wel een marketingtalent of marketinginnovatieparel voor jouw organisatie bij?

Deze interessante pitches combineren we met cases van bedrijven die vertellen hoe zij – op succesvolle wijze – hun organisatie positioneren als werkgever op de arbeidsmarkt en daarmee de ‘war for talent’ winnen. Wat maakt deze bedrijven aantrekkelijk om voor te werken? Waarom blijven medewerkers bij deze organisaties werken? En hoe zorgen zij voor onderscheid en authenticiteit? 

Deze PIM-sessie is uitermate geschikt voor zowel PIM leden als academische marketingstudenten.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement