PIM Trendsessie 2019
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
2018 was het jaar van de doorbraak van het activistische merk. We zagen hoe onder andere Nike met hun politiek geladen campagnes de wereld veroverde en we keken jaloersmakend naar de gevolgen daarvan op de beurs. Mensen willen dat merken maatschappelijke problemen aan de kaak stellen en belonen hen met aankopen.
Daarom staat het PIM Trendrapport in het teken van de activistische evolutie van het merk. We verkenden de drijvende krachten achter de merken die ‘woke’ zijn, ondersteund met data. En we laten zien wat wel en niet werkt.
Stefan Harzevoort (Valtech), Rens Verweij (Vice Media) en Wiebe Govers (Lidl Nederland) delen hun inzichten op het podium.
Na afloop krijgt iedere bezoeker het PIM Trendrapport mee naar huis.
Programma van PIM Trendsessie 2019
Op dinsdag 12 februari: | |
17:30 - 18:15 | Inloop en buffet |
18:15 - 18:30 | Welkom door Yvonne Nassar (PIM) & Martijn Delahaye (Directeur Marketing & Communicatie AFAS) |
18:30 - 19:20 | Presentatie PIM trendrapport 2019 (door Stefan Harzevoort, Strateeg Valtech) Door Stefan Harzevoort |
19:20 - 19:40 | Pauze |
19:40 - 20:10 | Proactief en reactief in dialoog met mondige consumenten (door Wiebe Govers, Social Media Specialist Lidl Nederland) Door Wiebe Govers |
20:10 - 20:40 | Hoe je in 2019 aandacht verdient als merk (door Rens Verweij, Head of Innovation VICE Media) Door Rens Verweij |
20:45 - 21:30 | Netwerkborrel |