Over Global Marketing: what’s on in the world

Global Marketing: what’s on in the world

07 mei 2018 van 17:30 uur 07 mei 2018 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Nederland staat in de top 3 van meest innovatieve landen van Europa (FD, 2017). Met onze kennis en creativiteit zijn Nederlanders en de organisaties waar ze werken ook over de grenzen succesvol. Tijdens deze sessie delen een aantal marketeers hun internationale ervaringen. Om je een zo breed mogelijk beeld te geven hebben we een B2B'er, B2C'er en non-profit van wereldformaat uitgenodigd.
Jacobine Das Gupta, Director Brighter Living Solutions bij DSM neemt ons mee in hoe zij hun Brighter Living Solutions programma vormgeven en wereldwijd positioneren. Bijna alles wat DSM doet, wordt gedreven door duurzaamheid en de behoefte om de belangrijkste wereldwijde uitdagingen en trends te identificeren en die voor hun klanten op te lossen.
Leer hoe Dance4Life miljoenen mensen verbindt om het grootste en snelst groeiende gezondheidsrisico voor jongeren de wereld uit te helpen: onveilige seks. Dit doen zij met een internationaal innovatief lesprogramma gegeven door jongeren: de Journey4Life. De (marketing)aanpak is zeer onderscheidend in de goede doelen wereld. Eveline Aendekerk, directeur van Dance4Life vertelt ons meer over het Dance4Life social franchise model. Daarnaast hebben zij succesvolle concepten ontwikkeld zoals het friends4Life netwerk en de Situation Room.
We eindigen de avond met een presentatie van Accenture Nederland. Met een blik op de wereld, deelt Gregor Aaij (Digital Marketing Lead) internationale cases en inzichten over personalisatie binnen en buiten onze landsgrenzen.

Programma van Global Marketing: what’s on in the world

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement