Customer Experience meets Marketing Thesis Award
10 april 2018
van 17:30 uur
10 april 2018
tot 21:30
Online
Erasmus Universiteit
Burgemeester Oudlaan 50 ROTTERDAM
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Deze avond staat volledig in het teken van customer experience en de Marketing Thesis Award, een spannende marketingstrijd tussen studenten van de universiteiten Groningen, Rotterdam, Amsterdam, Maastricht en Tilburg. Wie schrijft de beste marketingscriptie dit jaar? Een vakjury bepaalt.
Customer experience leeft! Customer experience is de som van alle belevingen van een klant tijdens de interacties met het merk, offline en online. Daarbij gaat het niet om een bepaald moment, maar om het geheel van momenten in de hele customer journey en over de gehele beleving van het 'klant' zijn.
Bedrijven zien inmiddels in dat de totale klantbeleving zorgt voor onderscheidend vermogen en dat je met klantbeleving kunt werken aan een love brand. Wij inspireren jou deze avond met 3 interessante cases van Miele, Alexander Monro Ziekenhuis en VodafoneZiggo die bomvol staan van beleving.
Programma van Customer Experience meets Marketing Thesis Awards
Op dinsdag 10 april: | |
17:30 - 18:20 | Inloop en buffet |
18:20 - 18:30 | Welkom door PIM |
18:30 - 19:00 | Miele (Patricia Slootjes, Directeur Marketing Miele) Door Patricia Slootjes |
19:00 - 19:05 | Pitch 1 DMTA (Ward Seeger) |
19:05 - 19:35 | VodafoneZiggo: Hoe houd je focus op de klant in roerige tijden? (Nicole van den Heuvel (Customer Excellence Program Manager, VofafoneZiggo) & Kees Kerkvliet (TOTE-M) Door Kees Kerkvliet, Nicole van den Heuvel |
19:35 - 19:40 | Pitch 2 DMTA (Rosanne Heijligers) |
19:40 - 20:00 | Pauze |
20:00 - 20:05 | Pitch 3 DMTA (Manon Struijs) |
20:05 - 20:10 | Pitch 4 DMTA (Wies Oudshoorn) |
20:10 - 20:40 | Alexander Monro Ziekenhuis; het meest patiëntgerichte ziekenhuis (Jan van Bodegom, oprichter Alexander Monro Ziekenhuis) Door Jan van Bodegom |
20:40 - 21:00 | Uitreiking van de Dutch Marketing Thesis award |
21:00 - 22:00 | Borrel |